http://mainichi.jp/articles/20170325/k00/00e/040/253000c
全国の新幹線車両のうち唯一の2階建てで、東京と新潟を結ぶ上越新幹線を走っている「E4系」が、姿を消すことになった。JR東日本は2018年度以降に車両の更新を進める方針で、E4系は2階のない最新型「E7系」に置き換える。25日、JR関係者への取材で分かった。
E4 bye
http://mainichi.jp/articles/20170325/k00/00e/040/253000c
全国の新幹線車両のうち唯一の2階建てで、東京と新潟を結ぶ上越新幹線を走っている「E4系」が、姿を消すことになった。JR東日本は2018年度以降に車両の更新を進める方針で、E4系は2階のない最新型「E7系」に置き換える。25日、JR関係者への取材で分かった。
http://mainichi.jp/articles/20170325/k00/00e/040/253000c
全国の新幹線車両のうち唯一の2階建てで、東京と新潟を結ぶ上越新幹線を走っている「E4系」が、姿を消すことになった。JR東日本は2018年度以降に車両の更新を進める方針で、E4系は2階のない最新型「E7系」に置き換える。25日、JR関係者への取材で分かった。
E4 bye
http://mainichi.jp/articles/20170325/k00/00e/040/253000c
全国の新幹線車両のうち唯一の2階建てで、東京と新潟を結ぶ上越新幹線を走っている「E4系」が、姿を消すことになった。JR東日本は2018年度以降に車両の更新を進める方針で、E4系は2階のない最新型「E7系」に置き換える。25日、JR関係者への取材で分かった。
E4 bye
E4
好彩坐過姐
http://mainichi.jp/articles/20170325/k00/00e/040/253000c
全国の新幹線車両のうち唯一の2階建てで、東京と新潟を結ぶ上越新幹線を走っている「E4系」が、姿を消すことになった。JR東日本は2018年度以降に車両の更新を進める方針で、E4系は2階のない最新型「E7系」に置き換える。25日、JR関係者への取材で分かった。
E4 bye
E4
好彩坐過姐
繼續聽住先
原本話今年全部換曬E7
最後冇咗件事
http://mainichi.jp/articles/20170325/k00/00e/040/253000c
全国の新幹線車両のうち唯一の2階建てで、東京と新潟を結ぶ上越新幹線を走っている「E4系」が、姿を消すことになった。JR東日本は2018年度以降に車両の更新を進める方針で、E4系は2階のない最新型「E7系」に置き換える。25日、JR関係者への取材で分かった。
E4 bye
E4
好彩坐過姐
繼續聽住先
原本話今年全部換曬E7
最後冇咗件事
重有一堆E2
http://mainichi.jp/articles/20170325/k00/00e/040/253000c
全国の新幹線車両のうち唯一の2階建てで、東京と新潟を結ぶ上越新幹線を走っている「E4系」が、姿を消すことになった。JR東日本は2018年度以降に車両の更新を進める方針で、E4系は2階のない最新型「E7系」に置き換える。25日、JR関係者への取材で分かった。
E4 bye
E4
好彩坐過姐
繼續聽住先
原本話今年全部換曬E7
最後冇咗件事
重有一堆E2
雙層新幹線的時代終結
日本唔洗理出唔出閘
同車掌補飛方便快捷,又一樣錢
主動同車掌補飛就OK,好方便
不過有啲情況上車前買會平過喺車上補
例如JR東日本堆通勤列車green car咁,中過伏
記得之前有個巴打搭新幹線轉特急,特急嗰程喺車上補特急券
後來睇番事先買的話特急券可以有半價轉乘優惠
呢d通常本地人先識既優惠
仲有常磐線堆特急
全車指定席果堆
日本唔洗理出唔出閘
同車掌補飛方便快捷,又一樣錢
主動同車掌補飛就OK,好方便
不過有啲情況上車前買會平過喺車上補
例如JR東日本堆通勤列車green car咁,中過伏
記得之前有個巴打搭新幹線轉特急,特急嗰程喺車上補特急券
後來睇番事先買的話特急券可以有半價轉乘優惠
呢d通常本地人先識既優惠
仲有常磐線堆特急
全車指定席果堆
有咩優惠?
日本唔洗理出唔出閘
同車掌補飛方便快捷,又一樣錢
主動同車掌補飛就OK,好方便
不過有啲情況上車前買會平過喺車上補
例如JR東日本堆通勤列車green car咁,中過伏
記得之前有個巴打搭新幹線轉特急,特急嗰程喺車上補特急券
後來睇番事先買的話特急券可以有半價轉乘優惠
呢d通常本地人先識既優惠
pass係去到先買定係上網買定好d?
pass係去到先買定係上網買定好d?
有d pass無得當地買…例如全國pass同東日本部份pass;同埋通常海外買會平d,例如西日本個堆
pass係去到先買定係上網買定好d?
有d pass無得當地買…例如全國pass同東日本部份pass;同埋通常海外買會平d,例如西日本個堆
pass係去到先買定係上網買定好d?
有d pass無得當地買…例如全國pass同東日本部份pass;同埋通常海外買會平d,例如西日本個堆
http://www.jr-shikoku.co.jp/03_news/press/2016%2011%2011%2002.pdf
全國pass 3月8號開始可以在日本國內指定車站購買,試行一年
pass係去到先買定係上網買定好d?
有d pass無得當地買…例如全國pass同東日本部份pass;同埋通常海外買會平d,例如西日本個堆
http://www.jr-shikoku.co.jp/03_news/press/2016%2011%2011%2002.pdf
全國pass 3月8號開始可以在日本國內指定車站購買,試行一年
貴d
http://mainichi.jp/articles/20170325/k00/00e/040/253000c
全国の新幹線車両のうち唯一の2階建てで、東京と新潟を結ぶ上越新幹線を走っている「E4系」が、姿を消すことになった。JR東日本は2018年度以降に車両の更新を進める方針で、E4系は2階のない最新型「E7系」に置き換える。25日、JR関係者への取材で分かった。
E4 bye
E4
好彩坐過姐
繼續聽住先
原本話今年全部換曬E7
最後冇咗件事
重有一堆E2
雙層新幹線的時代終結
[FF] 東南亞幫手埋單繼續搭到
http://mainichi.jp/articles/20170325/k00/00e/040/253000c
全国の新幹線車両のうち唯一の2階建てで、東京と新潟を結ぶ上越新幹線を走っている「E4系」が、姿を消すことになった。JR東日本は2018年度以降に車両の更新を進める方針で、E4系は2階のない最新型「E7系」に置き換える。25日、JR関係者への取材で分かった。
E4 bye
E4
好彩坐過姐
繼續聽住先
原本話今年全部換曬E7
最後冇咗件事
重有一堆E2
雙層新幹線的時代終結
http://mainichi.jp/articles/20170325/k00/00e/040/253000c
全国の新幹線車両のうち唯一の2階建てで、東京と新潟を結ぶ上越新幹線を走っている「E4系」が、姿を消すことになった。JR東日本は2018年度以降に車両の更新を進める方針で、E4系は2階のない最新型「E7系」に置き換える。25日、JR関係者への取材で分かった。
E4 bye
E4
好彩坐過姐
繼續聽住先
原本話今年全部換曬E7
最後冇咗件事
重有一堆E2
雙層新幹線的時代終結
[FF] 東南亞幫手埋單繼續搭到
個車身日日加壓減壓,金屬都夠晒疲勞
況且賣新車至有錢袋 舊車通常送畀人無肉食
想請問express賣果d jr pass係咪可以俾cash
4國5天pass hkd635平過係香港或者日本買好多
http://mainichi.jp/articles/20170325/k00/00e/040/253000c
全国の新幹線車両のうち唯一の2階建てで、東京と新潟を結ぶ上越新幹線を走っている「E4系」が、姿を消すことになった。JR東日本は2018年度以降に車両の更新を進める方針で、E4系は2階のない最新型「E7系」に置き換える。25日、JR関係者への取材で分かった。
E4 bye
E4
好彩坐過姐
繼續聽住先
原本話今年全部換曬E7
最後冇咗件事
重有一堆E2
雙層新幹線的時代終結
[FF] 東南亞幫手埋單繼續搭到
個車身日日加壓減壓,金屬都夠晒疲勞
況且賣新車至有錢袋 舊車通常送畀人無肉食
通常係賣技術搭單送埋
想請問express賣果d jr pass係咪可以俾cash
4國5天pass hkd635平過係香港或者日本買好多
UO飛機上面賣果啲?
http://mainichi.jp/articles/20170325/k00/00e/040/253000c
全国の新幹線車両のうち唯一の2階建てで、東京と新潟を結ぶ上越新幹線を走っている「E4系」が、姿を消すことになった。JR東日本は2018年度以降に車両の更新を進める方針で、E4系は2階のない最新型「E7系」に置き換える。25日、JR関係者への取材で分かった。
E4 bye
E4
好彩坐過姐
繼續聽住先
原本話今年全部換曬E7
最後冇咗件事
重有一堆E2
雙層新幹線的時代終結
[FF] 東南亞幫手埋單繼續搭到
個車身日日加壓減壓,金屬都夠晒疲勞
況且賣新車至有錢袋 舊車通常送畀人無肉食
通常係賣技術搭單送埋
行唔到3XX KM/H
攞嚟行特急1XX KM/H 都好
繼續聽住先
原本話今年全部換曬E7
最後冇咗件事
重有一堆E2
雙層新幹線的時代終結
[FF] 東南亞幫手埋單繼續搭到
個車身日日加壓減壓,金屬都夠晒疲勞
況且賣新車至有錢袋 舊車通常送畀人無肉食
通常係賣技術搭單送埋
行唔到3XX KM/H
攞嚟行特急1XX KM/H 都好
繼續聽住先
原本話今年全部換曬E7
最後冇咗件事
重有一堆E2
雙層新幹線的時代終結
[FF] 東南亞幫手埋單繼續搭到
個車身日日加壓減壓,金屬都夠晒疲勞
況且賣新車至有錢袋 舊車通常送畀人無肉食
通常係賣技術搭單送埋
行唔到3XX KM/H
攞嚟行特急1XX KM/H 都好
嗡乜