我想問廣島山口pass包唔包小倉去門司港果段鹿兒島線?
另外求小倉市內景點推介 唔要百貨公司
唔包,只包博多到三原既新幹線同下關到尾道既在來線,而門司港到小倉段在來線屬於JR九州既,好難包埋畀你
Thanks巴打 我以為博多以上既地區都計
所以如果用JR九州既pass係搭唔到小倉到博多既新幹線,要坐在來線特急
我想問廣島山口pass包唔包小倉去門司港果段鹿兒島線?
另外求小倉市內景點推介 唔要百貨公司
唔包,只包博多到三原既新幹線同下關到尾道既在來線,而門司港到小倉段在來線屬於JR九州既,好難包埋畀你
Thanks巴打 我以為博多以上既地區都計
推推post先
尋日訂左tomix 98959,
8000蚊台仔
邊度訂?
想睇下有無得訂台鐵d車
台灣yahoo拍賣only
送香港?
我本身有台灣手提同統一證號開左account,
送台灣朋友屋企
你想買乜台鐵車?我之前睇過都唔平
想買單卡個隻咋
台鐵堆柴聯車其實好型
update 左 d 行程
13/4 一早由長崎 到唐津
14/4 一早到達由布院 full day 由布院
15/4 博多全日 shopping 食野 (有機會去能古島)
16/4 番長崎
最主要係13 號 唔知去邊好 (暫定唐津)
有冇巴絲可以比下意見
因為全程一支公所以啱情侶果d都唔駛介紹, 同埋鐘意影下風景....
全程會用三日JR PASS....
唐津一般好玩而已
風景亦不及熊本長崎門司,
你冇其他地方想去先去喇
update 左 d 行程
13/4 一早由長崎 到唐津
14/4 一早到達由布院 full day 由布院
15/4 博多全日 shopping 食野 (有機會去能古島)
16/4 番長崎
最主要係13 號 唔知去邊好 (暫定唐津)
有冇巴絲可以比下意見
因為全程一支公所以啱情侶果d都唔駛介紹, 同埋鐘意影下風景....
全程會用三日JR PASS....
唐津一般好玩而已
風景亦不及熊本長崎門司,
你冇其他地方想去先去喇
熊本唔係就封緊城?
本身想去但因為aso 山又去唔到城又封左
所以打消左念頭
遲d九州行 諗住一日
鹿兒島去吉松 (隼人之風)
吉松去人吉 (伊三郎新平)
1301到人吉玩半日
1725搭(翡翠與山翡翠)去新八代轉新幹線番鹿兒島
求評
5點幾搭 翡翠與山翡翠 唔知仲有冇景睇
遲d九州行 諗住一日
鹿兒島去吉松 (隼人之風)
吉松去人吉 (伊三郎新平)
1301到人吉玩半日
1725搭(翡翠與山翡翠)去新八代轉新幹線番鹿兒島
求評
5點幾搭 翡翠與山翡翠 唔知仲有冇景睇
かわせみ やませみ 6号
呢部?
夏天六七月ok的,其餘天黑了
唯一好消息
JR北海道 西野史尚副社長:「外国人観光客の増加に向けて、快速エアポートの増便は、重要事項だ」
https://www.youtube.com/watch?v=kDv4qZy7ITU
青函トンネル建設OBが作った第2青函トンネル「ホンキの見積書」 その内容は
https://trafficnews.jp/post/writer/%e6%9d%89%e5%b1%b1%e6%b7%b3%e4%b8%80/
青函トンネル建設OBが作った第2青函トンネル「ホンキの見積書」 その内容は
https://trafficnews.jp/post/writer/%e6%9d%89%e5%b1%b1%e6%b7%b3%e4%b8%80/
痴住起多條?有冇咁多錢
仲要本身果條起左十幾年
青函トンネル建設OBが作った第2青函トンネル「ホンキの見積書」 その内容は
https://trafficnews.jp/post/writer/%e6%9d%89%e5%b1%b1%e6%b7%b3%e4%b8%80/
痴住起多條?有冇咁多錢
仲要本身果條起左十幾年
青函トンネル建設OBが作った第2青函トンネル「ホンキの見積書」 その内容は
https://trafficnews.jp/post/writer/%e6%9d%89%e5%b1%b1%e6%b7%b3%e4%b8%80/
痴住起多條?有冇咁多錢
仲要本身果條起左十幾年
政府比錢起得過嘅
佢主要都係想新幹線行返260
青函トンネル建設OBが作った第2青函トンネル「ホンキの見積書」 その内容は
https://trafficnews.jp/post/writer/%e6%9d%89%e5%b1%b1%e6%b7%b3%e4%b8%80/
痴住起多條?有冇咁多錢
仲要本身果條起左十幾年
政府比錢起得過嘅
佢主要都係想新幹線行返260
一早應該喇,貨物行返現有個條好過,重可以攝d旅遊寢台列車
JR北海道可以諗下
青函トンネル建設OBが作った第2青函トンネル「ホンキの見積書」 その内容は
https://trafficnews.jp/post/writer/%e6%9d%89%e5%b1%b1%e6%b7%b3%e4%b8%80/
痴住起多條?有冇咁多錢
仲要本身果條起左十幾年
政府比錢起得過嘅
佢主要都係想新幹線行返260
一早應該喇,貨物行返現有個條好過,重可以攝d旅遊寢台列車
JR北海道可以諗下
青函トンネル建設OBが作った第2青函トンネル「ホンキの見積書」 その内容は
https://trafficnews.jp/post/writer/%e6%9d%89%e5%b1%b1%e6%b7%b3%e4%b8%80/
痴住起多條?有冇咁多錢
仲要本身果條起左十幾年
政府比錢起得過嘅
佢主要都係想新幹線行返260
一早應該喇,貨物行返現有個條好過,重可以攝d旅遊寢台列車
JR北海道可以諗下
為北方四島發展其實可以諗四軌行車
其實下北半島嗰邊過唔過到海?
青函トンネル建設OBが作った第2青函トンネル「ホンキの見積書」 その内容は
https://trafficnews.jp/post/writer/%e6%9d%89%e5%b1%b1%e6%b7%b3%e4%b8%80/
痴住起多條?有冇咁多錢
仲要本身果條起左十幾年
政府比錢起得過嘅
佢主要都係想新幹線行返260
一早應該喇,貨物行返現有個條好過,重可以攝d旅遊寢台列車
JR北海道可以諗下
青函トンネル建設OBが作った第2青函トンネル「ホンキの見積書」 その内容は
https://trafficnews.jp/post/writer/%e6%9d%89%e5%b1%b1%e6%b7%b3%e4%b8%80/
痴住起多條?有冇咁多錢
仲要本身果條起左十幾年
政府比錢起得過嘅
佢主要都係想新幹線行返260
青函トンネル建設OBが作った第2青函トンネル「ホンキの見積書」 その内容は
https://trafficnews.jp/post/writer/%e6%9d%89%e5%b1%b1%e6%b7%b3%e4%b8%80/
痴住起多條?有冇咁多錢
仲要本身果條起左十幾年
政府比錢起得過嘅
佢主要都係想新幹線行返260
一早應該喇,貨物行返現有個條好過,重可以攝d旅遊寢台列車
JR北海道可以諗下
為北方四島發展其實可以諗四軌行車
其實下北半島嗰邊過唔過到海?
單線/三線夠啦, 鬼有噉多在來線需求
大家點睇軌呢個用字?
講單線複線, 唔會講單軌雙軌, 四線又有四軌
重鐵唔會用重軌, 輕軌就一地都係