星期四凌晨一開chrome就熄咗機
reboot佢話phone corrupted, 之後到依家都開唔到機
拎去電話鋪啲人話底板燒咗 但notification led久唔久會閃紅燈
想問下關唔關中bootloop先?
sor 電子產品白痴嚟

經google 買就搵返google 啦

過保都照換

我email google叫佢換機 佢覆我叫我搵翻LG整

Thanks for writing back to Google with requested details.

We apologize for the inconvenience caused in order to get this issue fixed. As we've exhausted with all the troubleshooting steps, we've checked with our resources for warranty options and see that, the device is no longer under our limited warranty period as it was expired.

In this situation, the repair services will be completed through the manufacturer, and they'd be able assist you with more possible options to fix the issue.
I'd be glad to help you with the contact details of the manufacturer that is LG Support. You can reach them at 800-243-0000,

24 hours/day, 7 days/week and LG Support Website: http://www.lg.com/hk_en/support

If you have any questions, please call or reply to this email. If you'd like to know more specifics about your warranty coverage, you can also check the booklet that came with your device. I'm happy to help!
2017-04-20 12:18:21
15年經google買nexus 5x
星期四凌晨一開chrome就熄咗機
想問下關唔關中bootloop先?
sor 電子產品白痴嚟

經google 買就搵返google 啦

過保都照換

We apologize for the inconvenience caused in order to get this issue fixed. As we've exhausted with all the troubleshooting steps, we've checked with our resources for warranty options and see that, the device is no longer under our limited warranty period as it was expired.

In this situation, the repair services will be completed through the manufacturer, and they'd be able assist you with more possible options to fix the issue.
I'd be glad to help you with the contact details of the manufacturer that is LG Support. You can reach them at 800-243-0000,

24 hours/day, 7 days/week and LG Support Website: http://www.lg.com/hk_en/support

If you have any questions, please call or reply to this email. If you'd like to know more specifics about your warranty coverage, you can also check the booklet that came with your device. I'm happy to help!

有冇講bootloop問題?

呢度有幾位巴打都係換機成功
2017-04-20 14:43:46
15年經google買nexus 5x
星期四凌晨一開chrome就熄咗機
想問下關唔關中bootloop先?
sor 電子產品白痴嚟

經google 買就搵返google 啦

過保都照換

有冇講bootloop問題?

呢度有幾位巴打都係換機成功

有講呀 佢上一封email係教我叉足電入bootloader menu etc
跟住問我攞咗IMEI嗰啲之後過咗幾日就send上面嗰段嘢嚟
2017-04-20 15:34:24
15年經google買nexus 5x
星期四凌晨一開chrome就熄咗機
想問下關唔關中bootloop先?
sor 電子產品白痴嚟

經google 買就搵返google 啦

過保都照換

I'd be glad to help you with the contact details of the manufacturer that is LG Support. You can reach them at tel:8002430000,

有冇講bootloop問題?

呢度有幾位巴打都係換機成功

呢個你要問一問其他成功換機既巴打
2017-04-20 17:24:54
卡斐帕西飛 巴打

我想問風筒大法係點用?
只係暫時性? 一唔吹住又會死過??

搵cpu/風筒 data仲救唔救得到?
2017-04-20 17:28:09
卡斐帕西飛 巴打

我想問風筒大法係點用?
只係暫時性? 一唔吹住又會死過??

搵cpu/風筒 data仲救唔救得到?

暫時性

有啲人吹完用到一日 我自己就得個幾分鐘
2017-04-20 18:23:55
5x用家 用左兩年 無事路過
2017-04-20 18:45:24
5x用家 用左兩年 無事路過

部機2015年尾出你點用咗兩年?
2017-04-20 20:17:16
5x用家 用左兩年 無事路過

你來自未來架
2017-04-20 23:18:46
卡斐帕西飛 巴打

我想問風筒大法係點用?
只係暫時性? 一唔吹住又會死過??

搵cpu/風筒 data仲救唔救得到?

暫時性

有啲人吹完用到一日 我自己就得個幾分鐘

但啲data仲係唔係?

定係成部機已經會reset左
2017-04-20 23:48:23
卡斐帕西飛 巴打

我想問風筒大法係點用?
只係暫時性? 一唔吹住又會死過??

搵cpu/風筒 data仲救唔救得到?

暫時性

有啲人吹完用到一日 我自己就得個幾分鐘

但啲data仲係唔係?

定係成部機已經會reset左

仲有DATA
2017-04-21 11:24:55
15年經google買nexus 5x
星期四凌晨一開chrome就熄咗機
想問下關唔關中bootloop先?
sor 電子產品白痴嚟

經google 買就搵返google 啦

過保都照換

I'd be glad to help you with the contact details of the manufacturer that is LG Support. You can reach them at tel:8002430000,

有冇講bootloop問題?

呢度有幾位巴打都係換機成功

呢個你要問一問其他成功換機既巴打

你直接打過去同佢講你nexus bootloop 就得喎
2017-04-21 11:26:12
卡斐帕西飛 巴打

我想問風筒大法係點用?
只係暫時性? 一唔吹住又會死過??

搵cpu/風筒 data仲救唔救得到?

暫時性

有啲人吹完用到一日 我自己就得個幾分鐘

但啲data仲係唔係?

定係成部機已經會reset左

仲有DATA

咁我換左粒U的話
又係唔係都會有data?
2017-04-21 11:51:16
卡斐帕西飛 巴打

我想問風筒大法係點用?
只係暫時性? 一唔吹住又會死過??

搵cpu/風筒 data仲救唔救得到?

暫時性

有啲人吹完用到一日 我自己就得個幾分鐘

但啲data仲係唔係?

定係成部機已經會reset左

仲有DATA

咁我換左粒U的話
又係唔係都會有data?

會冇曬
2017-04-21 14:55:12
15年經google買nexus 5x
星期四凌晨一開chrome就熄咗機
想問下關唔關中bootloop先?
sor 電子產品白痴嚟

經google 買就搵返google 啦

過保都照換

有冇講bootloop問題?

呢度有幾位巴打都係換機成功

呢個你要問一問其他成功換機既巴打

你直接打過去同佢講你nexus bootloop 就得喎

唔該哂巴打 我再試下
2017-04-22 00:19:55
琴日開始部nexus 5x bootloop , 已經過左保 半年
係唔係拎去維修中心都整?
2017-04-22 00:24:44
係唔係拎去維修中心都整?

lg 維修根本唔預你整
開價二千幾,不如買過部
2017-04-22 09:42:08
係唔係拎去維修中心都整?

lg 維修根本唔預你整
開價二千幾,不如買過部

拎上大陸整啦
2017-04-22 12:03:08
係唔係拎去維修中心都整?

lg 維修根本唔預你整
開價二千幾,不如買過部

拎上大陸整啦
吹水台自選台熱 門最 新手機台時事台政事台World體育台娛樂台動漫台Apps台遊戲台影視台講故台健康台感情台家庭台潮流台美容台上班台財經台房屋台飲食台旅遊台學術台校園台汽車台音樂台創意台硬件台電器台攝影台玩具台寵物台軟件台活動台電訊台直播台站務台黑 洞