日本鐵道消息及旅遊情報交流區(64)
網上行用戶
1001
回覆
12 Like
1 Dislike
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
第 10 頁
第 11 頁
第 12 頁
第 13 頁
第 14 頁
第 15 頁
第 16 頁
第 17 頁
第 18 頁
第 19 頁
第 20 頁
第 21 頁
第 22 頁
第 23 頁
第 24 頁
第 25 頁
第 26 頁
第 27 頁
第 28 頁
第 29 頁
第 30 頁
第 31 頁
第 32 頁
第 33 頁
第 34 頁
第 35 頁
第 36 頁
第 37 頁
第 38 頁
第 39 頁
第 40 頁
第 41 頁
飛膠鑊
2021-12-05 18:45:02
呢隻算唔算
死線戰士
2021-12-06 01:07:06
肯出錢一早就唔會咁堅持要FGT啦
佢咁堅持FGT背後都係唔想出錢搞3rd sector/上下分離姐
日暮特快號
2021-12-06 04:19:43
都係假設姐,用地問題好小事
https://nichansummarycompany.com/archives/163475
最近佐賀縣做嘅新幹線民意調查,支持FGT有32.5%,跨月台轉車23.8%,全規格得21.2%
過半佐賀縣民唔支持全規格,中央政府仲有咩方法迫到縣政府就範
香港新幹線
2021-12-06 06:23:43
唔洗佐賀出錢可能會肯
Tobias✌🏻️
2021-12-06 10:35:28
唔使出錢都未必肯
長崎本線轉做非JR 經營班次肯定會大幅減少
又無咗特急
JR 又點會肯同你繼續經營在來線
btw ,機場方案效益最差係正常,但有無預計埋機場使用率增加的額外效益先
我他媽相信你
2021-12-06 12:52:43
https://youtu.be/wVJySDFTLI4
劇場渋滞中
2021-12-06 13:02:19
先頭車化改造(キハ183形100番台)
1985年3月ダイヤ改正での編成短縮に伴い不足する先頭車を補うため、電源装置付きの中間車キハ184形を先頭車(キハ183形)に改造したものである。運転台は後位に新設され、後位(種車の前位)側の室内電源室や窓配置は残された。
運転台は分割併合に対応する貫通型で、屋根上の両前照灯は貫通路の頭上部に設けられた[31]。在来のキハ183形とは形態が異なり100番台を付番して区別した[31]。改造後の定員は40名で、キハ183形基本番台・900番台と同一である。トイレ・洗面所は装備しない。
正面貫通扉上部付近の手すりの取付け方は改造施工工場ごとに異なり、五稜郭車両所施工車 (101, 103) は縦配置、苗穂工場施工車 (102, 104) は横配置である。
外部塗色は当初、前頭部の正面 - 側面下部を赤2号とするキハ183形基本番台に準じた塗り分けだったが[31]、投入後短期間で正面中央に翼状の意匠を配したキハ82形類似の塗り分けに変更された。
唔怪得睇落去奇奇怪怪咁同咁似キハ82
104最後仲去埋泰國
90年代既JR北真係好勁
埼京線
2021-12-06 13:51:31
無知一問,其實加多條軌喺在來線隔離變1435,好似秋田新幹線咁玩唔得咩?
肥_仔
2021-12-06 13:54:26
橋+隧道等等等等啲infrastructure嘅位要度過曬喎
E235
2021-12-06 13:59:35
JR九州都叫做有少少誠意,武雄溫泉-長崎通車之後,都會keep一日5-7班特急去肥前鹿島,相比起北陸新幹線通車之後嘅直江津,已經好好多
如果真係唔使佐賀出錢(包括日後新幹線養護費),大家各退一步可能都叫做有d機。不過而家日本中央政府擺明想焗佐賀啃咗筆錢,仲將佐賀塑造成攔路虎,佐賀縣民咁反對都好正常
E235
2021-12-06 14:16:32
我記得有人提議過倒轉,武雄溫泉-長崎段舖1067再行super特急直通博多,咁樣起碼博多去長崎唔使轉車,不過長崎同唔同意就另一件事
死線戰士
2021-12-06 14:19:54
最大問題係行120kph,結果同而家特急差唔遠
本身全規格對佐賀講都唔係快現有特急幾多
轉迷你新幹線錢對佐賀嚟講完全冇效益
死線戰士
2021-12-06 14:26:26
咁樣搞不如成條唔好起會唔會仲好d
日暮特快號
2021-12-06 14:27:08
唔會啦,長崎用N700S就係想直通山陽新幹線3個鐘去到大阪
佐賀就覺得唔重要因為縣內人交通需求只係去福岡就夠
肥_仔
2021-12-06 14:29:49
基本上而家佐賀係想完整要
曬
兩樣嘢
一樣係直通新大阪
一樣係keep返下面嘅幹線
咁就大鑊啦
死線戰士
2021-12-06 14:32:25
而家都係deadlock架啦
唔知有生之年西九州線起好未呢
蒲地志奈
2021-12-06 14:37:44
痴撚線咩
日本膠流生
2021-12-06 17:57:35
唔好睇少苗穗工場
黃埔舒拉
2021-12-06 19:08:11
https://twitter.com/nagisa_endo/status/1467729123816910849?s=21
呢種魔改車都有攝影會
死線戰士
2021-12-06 19:19:43
官方送殯大會
Chris_E233
2021-12-06 19:21:32
大發仔
香港新幹線
2021-12-07 13:16:29
https://www.jreast.co.jp/press/2021/20211207_ho03.pdf
山手線、京濱東北線準備2028-2031導入ATACS
死線戰士
2021-12-07 14:24:45
轉ATACS前順手轉埋ATO兼準備好隨時轉one-man
肥_仔
2021-12-07 14:55:50
可能順手封埋剩低嗰啲平交道
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
第 10 頁
第 11 頁
第 12 頁
第 13 頁
第 14 頁
第 15 頁
第 16 頁
第 17 頁
第 18 頁
第 19 頁
第 20 頁
第 21 頁
第 22 頁
第 23 頁
第 24 頁
第 25 頁
第 26 頁
第 27 頁
第 28 頁
第 29 頁
第 30 頁
第 31 頁
第 32 頁
第 33 頁
第 34 頁
第 35 頁
第 36 頁
第 37 頁
第 38 頁
第 39 頁
第 40 頁
第 41 頁
吹水台
自選台
熱 門
最 新
手機台
時事台
政事台
World
體育台
娛樂台
動漫台
Apps台
遊戲台
影視台
講故台
健康台
感情台
家庭台
潮流台
美容台
上班台
財經台
房屋台
飲食台
旅遊台
學術台
校園台
汽車台
音樂台
創意台
硬件台
電器台
攝影台
玩具台
寵物台
軟件台
活動台
電訊台
直播台
站務台
黑 洞