日本鐵道消息及旅遊情報交流區(62)

1001 回覆
12 Like 0 Dislike
2021-06-29 18:14:30
2021-06-29 18:18:24
2021-06-29 18:22:30
京急快特 都營地下鐵淺草線內各停
唯一似既係馬鞍山末端區間地域密著而需求相對少
2021-06-29 21:46:40
大部分近市內嘅區間都係得各停或者電車線去停(西武豐島園線最明顯),同速達車種或者列車線做遠近分離。
2021-06-29 21:57:12
2021-06-29 23:32:10

喺杯渡路離開屯公,再轉去龍門路會唔會有得諗
2021-06-30 16:58:08
https://207hd.com/post-17064/
JR東日本は、2020年東京オリンピック開催に伴い、期日中に臨時列車を運行することを発表しています。

在来線については以前の記事をご覧になっていただくとわかりますが、新幹線について興味深い一文があったので、改めてこの記事でご案内します。それは…

夜行新幹線の運行があるという点です。


夜行新幹線のダイヤは、仙台0:45発→東京4:20着の「やまびこ422号」。夜半を過ぎて明朝に到着するという寝台特急を彷彿させるかのようなダイヤ設定ですね。車両はE5系10両編成で運行されます。

運行日は7月21日、24日、27日、28日の4日間(宮城スタジアムでの開催日)のみですが、極めて珍しい事例ではないでしょうか。

この他、仙台発23:33→東京2:10着の「やまびこ412号」なども運行されます。
2021-06-30 17:51:51
熄燈先好
2021-06-30 19:41:54
咁慢同新快速冇咩分別
2021-06-30 20:23:52
東鐵同屯馬線好應該整快特 但龜龜地產先係主業 又無乜競爭點會諗尼d
2021-06-30 20:32:52
以後都係巴打你開po啦
2021-06-30 22:22:02
頂多咪粉嶺上水太和大埔墟整通勤特快出九龍
九廣線英段太密集無咩條件玩
2021-06-30 22:23:20
都無位待避,搞乜優等列車
2021-06-30 23:14:23
簡單比較下:
馬鐵舊段~10km(東鐵主線~35km),大部分乘客上車喺市區段落車,唔係跨城搭長途。東九龍段係市區基本上唔會飛站,又已經同東鐵平行。西鐵站距已經夠長,市區更甚。
京急本線蒲田站頭段~8km,大部分乘客通過,快特唔停站,得各停停嘅站每日乘降人員都係一萬級數。尾段久里濱線~13km都係全停,距離品川站~66km,每日乘降人員由六千至四萬級。整唔同車種另一個目的係分配班次,噉馬鐵最少客嘅站又有冇咁少呢?
京急得1條本線,但MTRCL有西鐵、XRL、未來嘅第二南北走廊做快線。東鐵中途站上唔到車,開短途班次已經得。你要緩急接續已經會拖慢咗運作,諗下地鐵咁密對面轉車係唔會等埋對面車先開,再諗下各停待避會等幾耐。
JR亦有齊京濱東北、横須賀、東海道線嘅電車線同列車線;京濱東北綫快速服務時段喺市內已經越停越多,而且快速Acty已經變咗通勤快速;湘南新宿Line嘅特別快速就係跨區域嘅中距離服務,快速係全停再用繞道快線。東急田都線喺新玉川線內要整準急全停去平均分佈客嚟舒緩擠迫,再用大井町線去分流,唔會再加急行落去塞。
東鐵羅湖站同西鐵落馬洲站喺北環線內可能應該整速達車種以做到遠近分離,但西鐵本線西延咗,冇埋區域快線,好難整到直達車。
2021-06-30 23:19:54
假如有位搞應該整
1. 上水,粉嶺,沙田,九龍塘,紅磡
2.大埔,沙田,九龍塘,紅磡
2021-06-30 23:21:25
當東鐵日日碌車
越行越慢
就越想東鐵有快車
2021-07-01 00:15:58
搞掂臨時限速已經快好多
2021-07-01 01:00:59
大圍轉車站呢
2021-07-01 02:00:36
唔算慢吓話
有啲班次都係3粒鐘仙台落東京
2021-07-01 03:41:31
諗起スーツ嗰次大遅延奇遇記
https://youtu.be/3Nay-i_KImw
2021-07-01 10:16:54
凌晨車好似幾好玩
2021-07-01 10:17:55
去輕井澤嘅斜度唔足夠E4自己上去
2021-07-01 10:27:34
剩係得P51 P52 P81 P82先可以入北陸新幹線範圍
吹水台自選台熱 門最 新手機台時事台政事台World體育台娛樂台動漫台Apps台遊戲台影視台講故台健康台感情台家庭台潮流台美容台上班台財經台房屋台飲食台旅遊台學術台校園台汽車台音樂台創意台硬件台電器台攝影台玩具台寵物台軟件台活動台電訊台直播台站務台黑 洞