日本鐵道消息及旅遊情報交流區(57)

1001 回覆
9 Like 2 Dislike
2020-10-07 12:52:16
JR東根本就應該搞搞新車嘅起步加速度啦
N700/N700S 做到2.6kmh嘅時候E5仲係得1.7kmh未免差太多
2020-10-07 12:56:14
等alfa-x先啦
2020-10-07 13:08:07
Alfa-X都係1.7km/h/s

估計係JR東除咗東京-大宮一段之外,普遍站距長、班次疏,所以無咩動機提升加速度
2020-10-07 13:13:43
2020-10-07 13:40:53
要黎既始終要黎
https://trafficnews.jp/post/100638
2015年に高波被害を受けて不通が続くJR北海道日高線の鵡川―様似間(116.0キロ)について、同社と沿線7町が来年4月1日に同区間を廃止し、路線バスに転換することで最終合意したことが7日、分かった。23日に開く予定のJR北と7町の会議で、両者が廃止の合意文書に署名する。

同区間はJR北が「単独では維持困難」として廃止・バス転換を求めている5区間の一つで、廃止されれば石勝線(夕張―新夕張間)、札沼線(北海道医療大―新十津川間)に続き3例目。

鵡川―様似間の利用客は、沿線の人口減などが原因で約40年間で10分1ほどに減っていた。昨年11月に地元自治体が廃線方針を承認。JR北はバス転換後の運用費用などとして約25億円を拠出する。
2020-10-07 14:09:36
日高線真係冇得搞
冇計
2020-10-07 14:42:38
爛成咁同再起過無分別,只係沿岸風景咁靚唔識去開發係好可惜
想喺北海道咁樣一直沿住大海走既鐵道應該得返根室線
2020-10-07 14:43:28
2020-10-07 15:04:18
一日進展一百米,收車先做得果幾粒鍾
2020-10-07 15:23:49
想快咪運休一段長時間嚟整
12點後借路入場, 6點前要清好場交條路出去
中間真係做野都係得三四個鐘
2020-10-07 16:29:13
函館本線都有既
2020-10-07 17:25:26
https://www3.nhk.or.jp/lnews/wakayama/20201007/2040006473.html
夜行列車「銀河」県南部運行要望

和歌山:求JR西比抽觀光列車黎行
2020-10-07 17:43:36
如果東海冇興趣
咁即係最多去到新宮

但係京都->大阪->新宮都有315km
應該都可以過夜
2020-10-07 17:50:58
都去唔到JR東海非電氣化嗰邊
2020-10-07 18:28:24
搵DE10拖囉
2020-10-07 18:34:02
JR東海一早廢曬機頭
2020-10-07 18:40:07
東海冇哂機車
2020-10-07 18:51:42
有心要做嘅實做到嘅
不過去到新宮應該都夠啦
2020-10-07 18:54:50
整就整3.6啦
2020-10-07 18:56:11
只能說N700A起動加速度太變態
2020-10-07 21:33:31
東京新大阪之間又真係多人搭嘅
2020-10-07 21:45:50
一條東海道新幹線夠養起成間JR東海你估流咩
仲要多客到班次密同地鐵一樣都載唔哂 要JAL/ANA幫手
2020-10-07 22:08:59
睇黎和歌山南部過疎得好厲害
2020-10-07 22:14:13
のぞみ密到成十分鐘一班,拍得上首都圈啲通勤線
2020-10-07 22:15:27


係密過地鐵
吹水台自選台熱 門最 新手機台時事台政事台World體育台娛樂台動漫台Apps台遊戲台影視台講故台健康台感情台家庭台潮流台美容台上班台財經台房屋台飲食台旅遊台學術台校園台汽車台音樂台創意台硬件台電器台攝影台玩具台寵物台軟件台活動台電訊台直播台站務台黑 洞