日本鐵道消息及旅遊情報交流區(59)

1001 回覆
7 Like 7 Dislike
2021-01-03 22:42:52
香港無乜指定席呢個概念
2021-01-03 22:49:14
成本好高呢
2021-01-03 22:56:30
一般特急甚至觀光車都唔會咁惡,有錢唔賺咩
不過我所見スーパービュー踊り子多商務客,所以可以吊高來做
2021-01-04 11:56:24
https://www.hokkaido-np.co.jp/sp/amp/article/497759?__twitter_impression=true
新千歳―旭川に直行列車構想 JR・HAP 追分経由で時間短縮
旭川―新千歳空港間はかつて、札幌経由の特急列車が2時間弱で走っていたが、16年3月のダイヤ改正で廃止された。旭川からは現在、札幌で快速エアポートに乗り換えが必要で、乗り換え時間を含めて最短で約2時間20分かかる。対して新ルートは、岩見沢から南千歳までは非電化区間のためディーゼル車運行となるが、特急列車にした場合は1時間30分程度と、現行より50分、以前の札幌経由より30分ほど短縮される。
2021-01-04 12:10:30
我覺得唔會夠客
2021-01-04 12:20:36
果段室蘭線又話就廢的
去到南千歲switchback?
2021-01-04 12:32:20
嗰段又有一段仔係複線,但最快都係開到85km/h,唔通又出錢高速化?
同埋當然喺南千歲switchback喇,唔係邊有位
2021-01-04 12:33:37
同一路段冇高速巴士爭
2021-01-04 12:35:55
一日四班,三粒鐘
2021-01-04 12:53:06
覺得佢本身唯一特點係可以畀函館本線喺追分站接駁石勝線特急,方便沿線同補償根室本線斷咗(好似可以快過巴士半個鐘)
2021-01-04 12:57:55
有冇講過気動車落唔落得新千歲地底
2021-01-04 13:06:07
之前話 新千歲空港駅 擴建時有講過會俾氣動車直入不過之後就無左下文
2021-01-04 13:07:44
以前有啲臨時班次落完之後都搞到月台好臭好大煙
2021-01-04 13:08:14
貨物、戰略、客運網絡上就唔想廢
2021-01-04 13:14:55
復辦返以前嘅延長路線會做埋千歲線--函館本線
2021-01-04 14:03:50
做埋複線高速化
唔駛下下兜札幌
2021-01-04 14:04:11
唔出奇呀,氣動車
2021-01-04 14:09:42
唔做好抽風或者密封/負壓處理都係唔好入啦
如果有混能型特急車咪唔駛煩惱
2021-01-04 14:12:41
冇咩用,改新千歲機場直通線已經夠多嘢搞
2021-01-04 14:15:26
喺南千歲switchback入石勝線再去追分入室蘭線唔得咩?
2021-01-04 14:16:12
要睇下JR東海隻HC85搞成點
2021-01-04 14:19:57
係囉我都記得新千歲個站好細
D氣動車要煲住唔熄得真係要搞左個抽氣先
2021-01-04 14:21:24
新千歲機場站容量(都要睇埋南千歲站)同上述通風有限制,而且單線非電化唔知做唔做到咁快
2021-01-04 14:28:06
得一個島式月台,而家已經一個鐘五班車,要回車都係問題
2021-01-04 14:59:48
最好就 electro-diesel,用盡有電段,淨係室蘭線支線先自己發電
吹水台自選台熱 門最 新手機台時事台政事台World體育台娛樂台動漫台Apps台遊戲台影視台講故台健康台感情台家庭台潮流台美容台上班台財經台房屋台飲食台旅遊台學術台校園台汽車台音樂台創意台硬件台電器台攝影台玩具台寵物台軟件台活動台電訊台直播台站務台黑 洞