日本鐵道消息及旅遊情報交流區(59)

1001 回覆
7 Like 7 Dislike
2020-12-26 12:05:18
都收晒錢又單一目的地 應該唔會查飛架喇
2020-12-26 12:07:59
無啦啦講講下鐵做咩會有人亂入
2020-12-26 12:17:19
鬼叫樓主咁叻鼓勵人報国安咩
到時佢老豆單嘢俾狗翻兜就好笑啦
2020-12-26 12:26:54
玩膠玩到報國安睇唔過眼姐
2020-12-26 12:29:44
運転士應該唔會有事
2020-12-26 12:33:39
大撚把泊月台
2020-12-26 12:40:32
N700S冇報國安
佢係佩服人報國安&想搞到人自殺
2020-12-26 12:53:11
其實呢d大型工程都係國策㗎喇,唔會點理蝕唔蝕錢
2020-12-26 13:27:42
無謂大搞,道央以外人口只會越來越少,長遠財務上唔會維持到

道東道北其實最適合重開寢台列車吸引遊客
2020-12-26 15:00:01
成日都諗東京開上稚內既寢台應該會幾好FEEL
格日就開去根室
2020-12-26 15:27:28
好彩係上個禮拜去
2020-12-26 15:34:23
電池車(即使係貨車)嘅續航力長距離唔會太大競爭住,低溫電量更加會下跌。自動駕駛未必應付到結冰落雪住;中長期 platooning 都係要請司機,中短期只限於 hub-to-hub 行走。
2020-12-26 15:44:33
[edit] ATO同電池/燃料電池化會令貨運列車得益先。
hub-to-hub 亦係鐵道主場,distribution 上客貨混載都有得做;貨車問題係請唔請夠人做 last-mile delivery (的士嗰啲混載幫唔晒),呢度唔會鐵道競爭。
既然咁大投資同維持成本,同鐵道差距會縮細。
2020-12-26 15:49:23
唔使 run 足咁遠,寢台都要夠客,最長距離移動可以寢台-->新幹線-->在來線特急
2020-12-26 15:51:47
[edit] 啫係而家去北海道都可以玩下新幹線-->船-->巴士噉
2020-12-26 16:20:56
咦你有講客運... 巴士(貨車)運作上司機問題會嚴重啲;自動化會降低鐵道技術要求同負擔。
自動的士負擔個成本可以低過自己車,噉就變咗MaaS問題,可以跨模式互相協調、配合。冬天可能都係最好俾人服務。
人口老化會傾向返公共交通,噉長途集體運輸鐵道仍然有優勢,但的確會出少咗遠門。
2020-12-26 16:24:53
假期日子開返 急行八甲田/急行はまなす/急行利尻可能有得做,不過問題係無車用,14系已經劏哂一係學JR西咁改裝185系用,同埋道北真係未必夠客(急行利尻就係唔夠客2007年玩完)
2020-12-26 17:45:25
2020-12-26 18:59:44
好彩今年無開關
如果唔係又會有班滯留香港人叫春
2020-12-26 19:05:10
旅遊型寢台
就算整唔到四季島level
都起碼要去到銀河個級數
道東應該會吸引過道北嘅

北海道旅遊資源豐富
特別列車應該可以玩多d
2020-12-26 19:24:11
以前大雪水上個段點開車
2020-12-26 19:51:32
水上靠哂新幹線啦
2020-12-26 19:59:07
準備破千
2020-12-26 20:38:27
都営大江戸線の運転士15人が感染 通常の7割に減便へ
https://www.asahi.com/articles/ASNDV6R6FNDVUTIL01W.html

新型コロナウイルスの感染拡大の影響で、東京都は26日、都営地下鉄大江戸線について、27日から通常の7割程度で運行すると発表した。25日までに大江戸線の運転士計15人の感染が確認され、濃厚接触者を含め運転士21人が出勤できなくなり、通常運行に必要な人員確保が難しいと判断したという。

平日となる28日朝のラッシュ時間帯(午前7時半~8時半)は通常通りの運行を予定しているという。減便する期間は来年1月11日ごろまでをめどとしている。

都によると、感染がわかった運転士15人はいずれも江東区にある運転士らの詰め所、清澄乗務区に勤務。着替えや点呼もこの詰め所で行っていたが、現時点で感染との因果関係は特定できていないという。この詰め所では運転士167人を含む195人が勤務しており、25日から順次PCR検査を実施しているという。

都営大江戸線群組
吹水台自選台熱 門最 新手機台時事台政事台World體育台娛樂台動漫台Apps台遊戲台影視台講故台健康台感情台家庭台潮流台美容台上班台財經台房屋台飲食台旅遊台學術台校園台汽車台音樂台創意台硬件台電器台攝影台玩具台寵物台軟件台活動台電訊台直播台站務台黑 洞