https://news.yahoo.co.jp/pickup/6251024
JR四國上年赤字達到120億円
除咗瀨戶大橋線之外全數見紅 預計可見將來都難以大幅改善
但會係促進赤字路線使用率嘅方針下繼續維持現有路線營運 並會向沿線自治體請求援助 亦會檢討採用上下分離方式嘅可行性
JR北海道既朋友
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JR四國上年赤字達到120億円
除咗瀨戶大橋線之外全數見紅 預計可見將來都難以大幅改善
但會係促進赤字路線使用率嘅方針下繼續維持現有路線營運 並會向沿線自治體請求援助 亦會檢討採用上下分離方式嘅可行性
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JR四國上年赤字達到120億円
除咗瀨戶大橋線之外全數見紅 預計可見將來都難以大幅改善
但會係促進赤字路線使用率嘅方針下繼續維持現有路線營運 並會向沿線自治體請求援助 亦會檢討採用上下分離方式嘅可行性
JR北海道既朋友
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JR四國上年赤字達到120億円
除咗瀨戶大橋線之外全數見紅 預計可見將來都難以大幅改善
但會係促進赤字路線使用率嘅方針下繼續維持現有路線營運 並會向沿線自治體請求援助 亦會檢討採用上下分離方式嘅可行性
JR北海道既朋友
JR四都蝕咁多, JR北應該唔止
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JR四國上年赤字達到120億円
除咗瀨戶大橋線之外全數見紅 預計可見將來都難以大幅改善
但會係促進赤字路線使用率嘅方針下繼續維持現有路線營運 並會向沿線自治體請求援助 亦會檢討採用上下分離方式嘅可行性
JR北海道既朋友
JR四都蝕咁多, JR北應該唔止
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JR四國上年赤字達到120億円
除咗瀨戶大橋線之外全數見紅 預計可見將來都難以大幅改善
但會係促進赤字路線使用率嘅方針下繼續維持現有路線營運 並會向沿線自治體請求援助 亦會檢討採用上下分離方式嘅可行性
JR北海道既朋友
JR四都蝕咁多, JR北應該唔止
九州能否打和?
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JR四國上年赤字達到120億円
除咗瀨戶大橋線之外全數見紅 預計可見將來都難以大幅改善
但會係促進赤字路線使用率嘅方針下繼續維持現有路線營運 並會向沿線自治體請求援助 亦會檢討採用上下分離方式嘅可行性
JR北海道既朋友
JR四都蝕咁多, JR北應該唔止
肯定唔止啦
又要起新幹線 又成日要線路復舊維護 呢度都使唔少啦
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JR四國上年赤字達到120億円
除咗瀨戶大橋線之外全數見紅 預計可見將來都難以大幅改善
但會係促進赤字路線使用率嘅方針下繼續維持現有路線營運 並會向沿線自治體請求援助 亦會檢討採用上下分離方式嘅可行性
JR北海道既朋友
基本上係得特急松山/高知來往高松先有堆客
其他都係無乜生意
同埋線網少做就搵錢能力有限
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JR四國上年赤字達到120億円
除咗瀨戶大橋線之外全數見紅 預計可見將來都難以大幅改善
但會係促進赤字路線使用率嘅方針下繼續維持現有路線營運 並會向沿線自治體請求援助 亦會檢討採用上下分離方式嘅可行性
JR北海道既朋友
基本上係得特急松山/高知來往高松先有堆客
其他都係無乜生意
同埋線網少做就搵錢能力有限
四國揸車方便過坐鐵路......死症
同埋相信維護路軌/車輛都幾重皮,畢竟多振子式列車.....
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JR四國上年赤字達到120億円
除咗瀨戶大橋線之外全數見紅 預計可見將來都難以大幅改善
但會係促進赤字路線使用率嘅方針下繼續維持現有路線營運 並會向沿線自治體請求援助 亦會檢討採用上下分離方式嘅可行性
JR北海道既朋友
基本上係得特急松山/高知來往高松先有堆客
其他都係無乜生意
同埋線網少做就搵錢能力有限
四國揸車方便過坐鐵路......死症
同埋相信維護路軌/車輛都幾重皮,畢竟多振子式列車.....
JR四国の鉄道事業は発足当初から年間100億円前後の赤字が続き、2016年度は120億円に達した。全9路線のうち瀬戸大橋線以外は赤字で、国が設けた経営安定基金の運用益で赤字を穴埋めしているのが実情だ。人口減少が進む四国では今後も利用者の減少が見込まれ、大幅な経営改善は難しい。
https://news.yahoo.co.jp/pickup/6251024
JR四國上年赤字達到120億円
除咗瀨戶大橋線之外全數見紅 預計可見將來都難以大幅改善
但會係促進赤字路線使用率嘅方針下繼續維持現有路線營運 並會向沿線自治體請求援助 亦會檢討採用上下分離方式嘅可行性
JR北海道既朋友
基本上係得特急松山/高知來往高松先有堆客
其他都係無乜生意
同埋線網少做就搵錢能力有限
四國揸車方便過坐鐵路......死症
同埋相信維護路軌/車輛都幾重皮,畢竟多振子式列車.....
JR四国の鉄道事業は発足当初から年間100億円前後の赤字が続き、2016年度は120億円に達した。全9路線のうち瀬戸大橋線以外は赤字で、国が設けた経営安定基金の運用益で赤字を穴埋めしているのが実情だ。人口減少が進む四国では今後も利用者の減少が見込まれ、大幅な経営改善は難しい。
姐係同北海道一樣....
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JR四國上年赤字達到120億円
除咗瀨戶大橋線之外全數見紅 預計可見將來都難以大幅改善
但會係促進赤字路線使用率嘅方針下繼續維持現有路線營運 並會向沿線自治體請求援助 亦會檢討採用上下分離方式嘅可行性
JR北海道既朋友
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四國揸車方便過坐鐵路......死症
同埋相信維護路軌/車輛都幾重皮,畢竟多振子式列車.....
JR四国の鉄道事業は発足当初から年間100億円前後の赤字が続き、2016年度は120億円に達した。全9路線のうち瀬戸大橋線以外は赤字で、国が設けた経営安定基金の運用益で赤字を穴埋めしているのが実情だ。人口減少が進む四国では今後も利用者の減少が見込まれ、大幅な経営改善は難しい。
姐係同北海道一樣....
https://news.yahoo.co.jp/pickup/6251024
JR四國上年赤字達到120億円
除咗瀨戶大橋線之外全數見紅 預計可見將來都難以大幅改善
但會係促進赤字路線使用率嘅方針下繼續維持現有路線營運 並會向沿線自治體請求援助 亦會檢討採用上下分離方式嘅可行性
JR北海道既朋友
基本上係得特急松山/高知來往高松先有堆客
其他都係無乜生意
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四國揸車方便過坐鐵路......死症
同埋相信維護路軌/車輛都幾重皮,畢竟多振子式列車.....
JR四国の鉄道事業は発足当初から年間100億円前後の赤字が続き、2016年度は120億円に達した。全9路線のうち瀬戸大橋線以外は赤字で、国が設けた経営安定基金の運用益で赤字を穴埋めしているのが実情だ。人口減少が進む四国では今後も利用者の減少が見込まれ、大幅な経営改善は難しい。
姐係同北海道一樣....
啲人走晒去東京
姐係同北海道一樣....
啲人走晒去東京
都出晒名嫁啦 同JR北一樣靠政府補貼吊住條命
姐係同北海道一樣....
啲人走晒去東京
都出晒名嫁啦 同JR北一樣靠政府補貼吊住條命
假如當初淨係分東日本,西日本同東海三間公司,會唔會好D?
姐係同北海道一樣....
啲人走晒去東京
都出晒名嫁啦 同JR北一樣靠政府補貼吊住條命
假如當初淨係分東日本,西日本同東海三間公司,會唔會好D?
你睇下公路公司就知
https://news.yahoo.co.jp/pickup/6251024
JR四國上年赤字達到120億円
除咗瀨戶大橋線之外全數見紅 預計可見將來都難以大幅改善
但會係促進赤字路線使用率嘅方針下繼續維持現有路線營運 並會向沿線自治體請求援助 亦會檢討採用上下分離方式嘅可行性
JR北海道既朋友
基本上係得特急松山/高知來往高松先有堆客
其他都係無乜生意
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四國揸車方便過坐鐵路......死症
同埋相信維護路軌/車輛都幾重皮,畢竟多振子式列車.....
JR四国の鉄道事業は発足当初から年間100億円前後の赤字が続き、2016年度は120億円に達した。全9路線のうち瀬戸大橋線以外は赤字で、国が設けた経営安定基金の運用益で赤字を穴埋めしているのが実情だ。人口減少が進む四国では今後も利用者の減少が見込まれ、大幅な経営改善は難しい。
姐係同北海道一樣....
以毒攻毒起新幹線,(9up)新大阪駁埋關西空港由和歌山連去高松!
如果靜係去東京出雲京阪神
買14日全國green car pass會唔會太唔抵
如果靜係去東京出雲京阪神
買14日全國green car pass會唔會太唔抵
JR北海道既朋友
基本上係得特急松山/高知來往高松先有堆客
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四國揸車方便過坐鐵路......死症
同埋相信維護路軌/車輛都幾重皮,畢竟多振子式列車.....
JR四国の鉄道事業は発足当初から年間100億円前後の赤字が続き、2016年度は120億円に達した。全9路線のうち瀬戸大橋線以外は赤字で、国が設けた経営安定基金の運用益で赤字を穴埋めしているのが実情だ。人口減少が進む四国では今後も利用者の減少が見込まれ、大幅な経営改善は難しい。
姐係同北海道一樣....
以毒攻毒起新幹線,(9up)新大阪駁埋關西空港由和歌山連去高松!
將明石海峽大橋加埋鐵路重好
JR北海道既朋友
基本上係得特急松山/高知來往高松先有堆客
其他都係無乜生意
同埋線網少做就搵錢能力有限
四國揸車方便過坐鐵路......死症
同埋相信維護路軌/車輛都幾重皮,畢竟多振子式列車.....
JR四国の鉄道事業は発足当初から年間100億円前後の赤字が続き、2016年度は120億円に達した。全9路線のうち瀬戸大橋線以外は赤字で、国が設けた経営安定基金の運用益で赤字を穴埋めしているのが実情だ。人口減少が進む四国では今後も利用者の減少が見込まれ、大幅な経営改善は難しい。
姐係同北海道一樣....
以毒攻毒起新幹線,(9up)新大阪駁埋關西空港由和歌山連去高松!
將明石海峽大橋加埋鐵路重好
加到咩?
四國揸車方便過坐鐵路......死症
同埋相信維護路軌/車輛都幾重皮,畢竟多振子式列車.....
JR四国の鉄道事業は発足当初から年間100億円前後の赤字が続き、2016年度は120億円に達した。全9路線のうち瀬戸大橋線以外は赤字で、国が設けた経営安定基金の運用益で赤字を穴埋めしているのが実情だ。人口減少が進む四国では今後も利用者の減少が見込まれ、大幅な経営改善は難しい。
姐係同北海道一樣....
以毒攻毒起新幹線,(9up)新大阪駁埋關西空港由和歌山連去高松!
將明石海峽大橋加埋鐵路重好
加到咩?
其實加唔到,不過鳴門大橋其實有留到位,駁住去淡路島先