http://asahichinese-f.com/cool_japan/style_culture/11137570
係自己屋企後園鋪軌
最多鋪五米,鋪黎真係裝飾
放半架車上去都唔夠
所以得啖笑,同埋開財源
http://asahichinese-f.com/cool_japan/style_culture/11137570
係自己屋企後園鋪軌
最多鋪五米,鋪黎真係裝飾
放半架車上去都唔夠
JR西四線行車有晒先天優勢 邊夠玩
新快速就黎快過新幹線
咁又未免太誇張,去姬路為例,新幹線大半個鐘內到;新快速要一粒鐘多d
鳩嗡有個譜
不過一定快私鐵有突,之前睇過有人比較過,私鐵特急好似比JR既快速(已經唔係新快速)更慢
諗起呢段片
https://www.youtube.com/watch?v=qnV5UkG6TD4
E條片我都睇過
JR西四線行車有晒先天優勢 邊夠玩
新快速就黎快過新幹線
咁又未免太誇張,去姬路為例,新幹線大半個鐘內到;新快速要一粒鐘多d
鳩嗡有個譜
不過一定快私鐵有突,之前睇過有人比較過,私鐵特急好似比JR既快速(已經唔係新快速)更慢
諗起呢段片
https://www.youtube.com/watch?v=qnV5UkG6TD4
E條片我都睇過
仲有阪急仲有得免費坐雙層車
JR係green car黎
blog.livedoor.jp/olive_udon/archives/41159729.html
http://www.minpo.jp/news/detail/2017061842550
只見線 鉄路で復旧 2021年度全線開通目標 JR決定
JR東は当初、利用客減少などを理由に不通区間のバス代替輸送を提案した。県と会津地方17市町村などでつくる只見線復興推進会議は3月下旬、交通インフラとしての重要性や地域活性化に果たす役割などを踏まえ、鉄道での復旧を地元の総意としてJR東に要請。JR東の判断が焦点となっていた。
関係者によると、JR東はバス代替輸送、上下分離方式の両案を比較検討し、鉄道で復旧した場合は地元自治体に費用負担が生じる一方で、地方創生の視点を加味し、
(1)鉄道を核とした新たな地域振興策の展開が可能になる
(2)只見線の歴史的価値が守られる-など鉄道復旧による将来性を評価した。
さらに、豪雪地帯の会津地方では只見線に対する住民の信頼が厚く、只見町と新潟県魚沼市を結ぶ252号国道が通行止めになった場合、只見線が代替路となるため、防災上の観点でも鉄道復旧が適当と判断した。
應該重點都係呢樣
可惜三江線無咁既待遇
不過三江線沿途重有幾多人住.....雖然有地方仍然無道路覆蓋
就算學JR九州開特色列車
沿線都好似冇乜地方有特色,除左個架空車站之外
http://asahichinese-f.com/cool_japan/style_culture/11137570
係自己屋企後園鋪軌
最多鋪五米,鋪黎真係裝飾
放半架車上去都唔夠
所以得啖笑,同埋開財源
http://tetsudo-shimbun.com/headline/entry-1068.html
又整新長距離列車
http://tetsudo-shimbun.com/headline/entry-1068.html
又整新長距離列車
nobi nobi座席
http://tetsudo-shimbun.com/headline/entry-1068.html
又整新長距離列車
nobi nobi座席
抽車得一卡nobi nobi,其餘都係座位
套用巴士述語,我估JR西想吸引一班坐3-4個鐘嘅流水客
講到明價錢合理
而家啲郵輪列車同埋有啲特色列車票價太離地喇
http://tetsudo-shimbun.com/headline/entry-1068.html
又整新長距離列車
nobi nobi座席
http://tetsudo-shimbun.com/headline/entry-1068.html
又整新長距離列車
nobi nobi座席
抽車得一卡nobi nobi,其餘都係座位
套用巴士述語,我估JR西想吸引一班坐3-4個鐘嘅流水客
講到明價錢合理
而家啲郵輪列車同埋有啲特色列車票價太離地喇
離地到有錢都未必坐到
http://tetsudo-shimbun.com/headline/entry-1068.html
又整新長距離列車
nobi nobi座席
抽車得一卡nobi nobi,其餘都係座位
套用巴士述語,我估JR西想吸引一班坐3-4個鐘嘅流水客
講到明價錢合理
而家啲郵輪列車同埋有啲特色列車票價太離地喇
離地到有錢都未必坐到
嗰啲車服務對象係有錢人,服務質數高幾班,話唔定班有錢人覺得物有所值
我唔係有錢人冇佢哋嘅lifestyle,就算搭到都未必鍾意
http://tetsudo-shimbun.com/headline/entry-1068.html
又整新長距離列車
nobi nobi座席
抽車得一卡nobi nobi,其餘都係座位
套用巴士述語,我估JR西想吸引一班坐3-4個鐘嘅流水客
講到明價錢合理
而家啲郵輪列車同埋有啲特色列車票價太離地喇
離地到有錢都未必坐到
嗰啲車服務對象係有錢人,服務質數高幾班,話唔定班有錢人覺得物有所值
我唔係有錢人冇佢哋嘅lifestyle,就算搭到都未必鍾意
Jr西真良心企業
http://tetsudo-shimbun.com/headline/entry-1068.html
又整新長距離列車
nobi nobi座席
抽車得一卡nobi nobi,其餘都係座位
套用巴士述語,我估JR西想吸引一班坐3-4個鐘嘅流水客
講到明價錢合理
而家啲郵輪列車同埋有啲特色列車票價太離地喇
http://tetsudo-shimbun.com/headline/entry-1068.html
又整新長距離列車
nobi nobi座席
抽車得一卡nobi nobi,其餘都係座位
套用巴士述語,我估JR西想吸引一班坐3-4個鐘嘅流水客
講到明價錢合理
而家啲郵輪列車同埋有啲特色列車票價太離地喇
做鐵路界LCC, 車程入面行得走得引普通乘客買嘢買服務
淨係做遊客生意冇諗沿線平民選擇顧此失彼
http://tetsudo-shimbun.com/headline/entry-1068.html
又整新長距離列車
nobi nobi座席
抽車得一卡nobi nobi,其餘都係座位
套用巴士述語,我估JR西想吸引一班坐3-4個鐘嘅流水客
講到明價錢合理
而家啲郵輪列車同埋有啲特色列車票價太離地喇
做鐵路界LCC, 車程入面行得走得引普通乘客買嘢買服務
淨係做遊客生意冇諗沿線平民選擇顧此失彼
我又咁睇,而家鄉郊人口一路減
用特色列車吸引區外遊客,開源嚟抵銷搭客少咗嘅影響都幾可取
對沿線居民嚟講,只要唔好cut一般班次就OK
http://tetsudo-shimbun.com/headline/entry-1068.html
又整新長距離列車
http://www.asahi.com/articles/ASK6N5D3WK6NPTIL027.html
117系改造
幾時先復活埋はまなす ??
幾時先復活埋はまなす ??
整多幾架EH800先算喇