長崎新幹線、フリーゲージ車両の導入断念 JR九州
http://www.nikkei.com/article/DGXLASFB13H19_T10C17A6MM0000/
轉迷你新幹線?定起新線
咁好難搞,起新線冇乜可能,有人堅持唔俾$
咁起第三軌
Third rail 個第三軌同 dual gauge 個三軌意思差啲噉
長崎新幹線、フリーゲージ車両の導入断念 JR九州
http://www.nikkei.com/article/DGXLASFB13H19_T10C17A6MM0000/
轉迷你新幹線?定起新線
咁好難搞,起新線冇乜可能,有人堅持唔俾$
咁起第三軌
如果搭北海道新幹線(單程)係咪買JR東日本。南北海道鐵路周遊最平
我見佢單程去東京都要¥22690 張pass¥26000包6日
利申去道南 道央同東京
道央邊度先?未必包得哂
札幌小樽同埋我見佢東京都cover晒 所以問下各位點睇
幾好呀
諗諗下都係到時直接買單程飛
長崎新幹線、フリーゲージ車両の導入断念 JR九州
http://www.nikkei.com/article/DGXLASFB13H19_T10C17A6MM0000/
轉迷你新幹線?定起新線
咁好難搞,起新線冇乜可能,有人堅持唔俾$
咁起第三軌
Third rail 個第三軌同 dual gauge 個三軌意思差啲噉
長崎新幹線、フリーゲージ車両の導入断念 JR九州
http://www.nikkei.com/article/DGXLASFB13H19_T10C17A6MM0000/
轉迷你新幹線?定起新線
咁好難搞,起新線冇乜可能,有人堅持唔俾$
咁起第三軌
Third rail 個第三軌同 dual gauge 個三軌意思差啲噉
http://tabiris.com/archives/nagasaki-shinkansen-4/
JR九州が、九州新幹線長崎ルートでのフリーゲージトレイン(FGT、軌間可変車両)の導入を断念する方針を固めました。日本経済新聞が報じています。導入断念が決まれば、フル規格での建設を求める声が強まりそうです。
搭緊博多南線700系Rail Star
門口都企滿人 但係包廂冇人坐
長崎新幹線、フリーゲージ車両の導入断念 JR九州
http://www.nikkei.com/article/DGXLASFB13H19_T10C17A6MM0000/
轉迷你新幹線?定起新線
咁好難搞,起新線冇乜可能,有人堅持唔俾$
咁起第三軌
Third rail 個第三軌同 dual gauge 個三軌意思差啲噉
http://tabiris.com/archives/nagasaki-shinkansen-4/
JR九州が、九州新幹線長崎ルートでのフリーゲージトレイン(FGT、軌間可変車両)の導入を断念する方針を固めました。日本経済新聞が報じています。導入断念が決まれば、フル規格での建設を求める声が強まりそうです。
砍掉重練
長崎新幹線、フリーゲージ車両の導入断念 JR九州
http://www.nikkei.com/article/DGXLASFB13H19_T10C17A6MM0000/
轉迷你新幹線?定起新線
咁好難搞,起新線冇乜可能,有人堅持唔俾$
咁起第三軌
Third rail 個第三軌同 dual gauge 個三軌意思差啲噉
http://tabiris.com/archives/nagasaki-shinkansen-4/
JR九州が、九州新幹線長崎ルートでのフリーゲージトレイン(FGT、軌間可変車両)の導入を断念する方針を固めました。日本経済新聞が報じています。導入断念が決まれば、フル規格での建設を求める声が強まりそうです。
砍掉重練
最大問題都係錢,玩relay玩成世囉
再唔係拉直長崎本線玩高速在來線特急
長崎新幹線、フリーゲージ車両の導入断念 JR九州
http://www.nikkei.com/article/DGXLASFB13H19_T10C17A6MM0000/
轉迷你新幹線?定起新線
咁好難搞,起新線冇乜可能,有人堅持唔俾$
咁起第三軌
Third rail 個第三軌同 dual gauge 個三軌意思差啲噉
http://tabiris.com/archives/nagasaki-shinkansen-4/
JR九州が、九州新幹線長崎ルートでのフリーゲージトレイン(FGT、軌間可変車両)の導入を断念する方針を固めました。日本経済新聞が報じています。導入断念が決まれば、フル規格での建設を求める声が強まりそうです。
砍掉重練
最大問題都係錢,玩relay玩成世囉
再唔係拉直長崎本線玩高速在來線特急
佢地想一程直通長崎<>新大阪
咁起第三軌
Third rail 個第三軌同 dual gauge 個三軌意思差啲噉
http://tabiris.com/archives/nagasaki-shinkansen-4/
JR九州が、九州新幹線長崎ルートでのフリーゲージトレイン(FGT、軌間可変車両)の導入を断念する方針を固めました。日本経済新聞が報じています。導入断念が決まれば、フル規格での建設を求める声が強まりそうです。
砍掉重練
最大問題都係錢,玩relay玩成世囉
再唔係拉直長崎本線玩高速在來線特急
佢地想一程直通長崎<>新大阪
起新幹線規格姐係錢就用得更多,通車時間更耐
咁起第三軌
Third rail 個第三軌同 dual gauge 個三軌意思差啲噉
http://tabiris.com/archives/nagasaki-shinkansen-4/
JR九州が、九州新幹線長崎ルートでのフリーゲージトレイン(FGT、軌間可変車両)の導入を断念する方針を固めました。日本経済新聞が報じています。導入断念が決まれば、フル規格での建設を求める声が強まりそうです。
砍掉重練
最大問題都係錢,玩relay玩成世囉
再唔係拉直長崎本線玩高速在來線特急
佢地想一程直通長崎<>新大阪
起新幹線規格姐係錢就用得更多,通車時間更耐
唔知N700-8000 做唔做到併結運轉?如果唔係用迷你新幹線模式都有機做到
唔知 北海道新幹線 函館到札幌,中央新幹線,定可變軌距新幹線通車先
搭緊博多南線700系Rail Star
門口都企滿人 但係包廂冇人坐
通勤路線嘛
btw包廂要加錢?
搭緊博多南線700系Rail Star
門口都企滿人 但係包廂冇人坐
通勤路線嘛
btw包廂要加錢?
全車自由席
搭緊博多南線700系Rail Star
門口都企滿人 但係包廂冇人坐
通勤路線嘛
btw包廂要加錢?
全車自由席
唔係當Green Car咩?
搭緊博多南線700系Rail Star
門口都企滿人 但係包廂冇人坐
通勤路線嘛
btw包廂要加錢?
全車自由席
唔係當Green Car咩?
搭緊博多南線700系Rail Star
門口都企滿人 但係包廂冇人坐
通勤路線嘛
btw包廂要加錢?
全車自由席
唔係當Green Car咩?
N700a行既班次先有green car?
搭緊博多南線700系Rail Star
門口都企滿人 但係包廂冇人坐
通勤路線嘛
btw包廂要加錢?
全車自由席
唔係當Green Car咩?
N700a行既班次先有green car?
博多南線得500系/700系(多數係Rail Star)