長崎新幹線、フリーゲージ車両の導入断念 JR九州
http://www.nikkei.com/article/DGXLASFB13H19_T10C17A6MM0000/
轉迷你新幹線?定起新線
咁好難搞,起新線冇乜可能,有人堅持唔俾$
咁起第三軌
Third rail 個第三軌同 dual gauge 個三軌意思差啲噉
長崎新幹線、フリーゲージ車両の導入断念 JR九州
http://www.nikkei.com/article/DGXLASFB13H19_T10C17A6MM0000/
轉迷你新幹線?定起新線
咁好難搞,起新線冇乜可能,有人堅持唔俾$
咁起第三軌
如果搭北海道新幹線(單程)係咪買JR東日本。南北海道鐵路周遊最平![]()
![]()
![]()
我見佢單程去東京都要¥22690 張pass¥26000包6日
利申去道南 道央同東京
道央邊度先?未必包得哂
札幌小樽同埋我見佢東京都cover晒 所以問下各位點睇
幾好呀
諗諗下都係到時直接買單程飛
長崎新幹線、フリーゲージ車両の導入断念 JR九州
http://www.nikkei.com/article/DGXLASFB13H19_T10C17A6MM0000/
轉迷你新幹線?定起新線
咁好難搞,起新線冇乜可能,有人堅持唔俾$
咁起第三軌
Third rail 個第三軌同 dual gauge 個三軌意思差啲噉
長崎新幹線、フリーゲージ車両の導入断念 JR九州
http://www.nikkei.com/article/DGXLASFB13H19_T10C17A6MM0000/
轉迷你新幹線?定起新線
咁好難搞,起新線冇乜可能,有人堅持唔俾$
咁起第三軌
Third rail 個第三軌同 dual gauge 個三軌意思差啲噉
http://tabiris.com/archives/nagasaki-shinkansen-4/
JR九州が、九州新幹線長崎ルートでのフリーゲージトレイン(FGT、軌間可変車両)の導入を断念する方針を固めました。日本経済新聞が報じています。導入断念が決まれば、フル規格での建設を求める声が強まりそうです。
搭緊博多南線700系Rail Star
門口都企滿人 但係包廂冇人坐
長崎新幹線、フリーゲージ車両の導入断念 JR九州
http://www.nikkei.com/article/DGXLASFB13H19_T10C17A6MM0000/
轉迷你新幹線?定起新線
咁好難搞,起新線冇乜可能,有人堅持唔俾$
咁起第三軌
Third rail 個第三軌同 dual gauge 個三軌意思差啲噉
http://tabiris.com/archives/nagasaki-shinkansen-4/
JR九州が、九州新幹線長崎ルートでのフリーゲージトレイン(FGT、軌間可変車両)の導入を断念する方針を固めました。日本経済新聞が報じています。導入断念が決まれば、フル規格での建設を求める声が強まりそうです。
砍掉重練
長崎新幹線、フリーゲージ車両の導入断念 JR九州
http://www.nikkei.com/article/DGXLASFB13H19_T10C17A6MM0000/
轉迷你新幹線?定起新線
咁好難搞,起新線冇乜可能,有人堅持唔俾$
咁起第三軌
Third rail 個第三軌同 dual gauge 個三軌意思差啲噉
http://tabiris.com/archives/nagasaki-shinkansen-4/
JR九州が、九州新幹線長崎ルートでのフリーゲージトレイン(FGT、軌間可変車両)の導入を断念する方針を固めました。日本経済新聞が報じています。導入断念が決まれば、フル規格での建設を求める声が強まりそうです。
砍掉重練
最大問題都係錢,玩relay玩成世囉![]()
再唔係拉直長崎本線玩高速在來線特急
長崎新幹線、フリーゲージ車両の導入断念 JR九州
http://www.nikkei.com/article/DGXLASFB13H19_T10C17A6MM0000/
轉迷你新幹線?定起新線
咁好難搞,起新線冇乜可能,有人堅持唔俾$
咁起第三軌
Third rail 個第三軌同 dual gauge 個三軌意思差啲噉
http://tabiris.com/archives/nagasaki-shinkansen-4/
JR九州が、九州新幹線長崎ルートでのフリーゲージトレイン(FGT、軌間可変車両)の導入を断念する方針を固めました。日本経済新聞が報じています。導入断念が決まれば、フル規格での建設を求める声が強まりそうです。
砍掉重練
最大問題都係錢,玩relay玩成世囉![]()
再唔係拉直長崎本線玩高速在來線特急
佢地想一程直通長崎<>新大阪
咁起第三軌
Third rail 個第三軌同 dual gauge 個三軌意思差啲噉
http://tabiris.com/archives/nagasaki-shinkansen-4/
JR九州が、九州新幹線長崎ルートでのフリーゲージトレイン(FGT、軌間可変車両)の導入を断念する方針を固めました。日本経済新聞が報じています。導入断念が決まれば、フル規格での建設を求める声が強まりそうです。
砍掉重練
最大問題都係錢,玩relay玩成世囉![]()
再唔係拉直長崎本線玩高速在來線特急
佢地想一程直通長崎<>新大阪
起新幹線規格姐係錢就用得更多,通車時間更耐
咁起第三軌
Third rail 個第三軌同 dual gauge 個三軌意思差啲噉
http://tabiris.com/archives/nagasaki-shinkansen-4/
JR九州が、九州新幹線長崎ルートでのフリーゲージトレイン(FGT、軌間可変車両)の導入を断念する方針を固めました。日本経済新聞が報じています。導入断念が決まれば、フル規格での建設を求める声が強まりそうです。
砍掉重練
最大問題都係錢,玩relay玩成世囉![]()
再唔係拉直長崎本線玩高速在來線特急
佢地想一程直通長崎<>新大阪
起新幹線規格姐係錢就用得更多,通車時間更耐
唔知N700-8000 做唔做到併結運轉?如果唔係用迷你新幹線模式都有機做到![]()
唔知 北海道新幹線 函館到札幌,中央新幹線,定可變軌距新幹線通車先![]()
![]()
搭緊博多南線700系Rail Star
門口都企滿人 但係包廂冇人坐
通勤路線嘛![]()
btw包廂要加錢?
搭緊博多南線700系Rail Star
門口都企滿人 但係包廂冇人坐
通勤路線嘛![]()
btw包廂要加錢?
全車自由席
搭緊博多南線700系Rail Star
門口都企滿人 但係包廂冇人坐
通勤路線嘛![]()
btw包廂要加錢?
全車自由席
唔係當Green Car咩?
搭緊博多南線700系Rail Star
門口都企滿人 但係包廂冇人坐
通勤路線嘛![]()
btw包廂要加錢?
全車自由席
唔係當Green Car咩?
搭緊博多南線700系Rail Star
門口都企滿人 但係包廂冇人坐
通勤路線嘛![]()
btw包廂要加錢?
全車自由席
唔係當Green Car咩?
N700a行既班次先有green car?
搭緊博多南線700系Rail Star
門口都企滿人 但係包廂冇人坐
通勤路線嘛![]()
btw包廂要加錢?
全車自由席
唔係當Green Car咩?
N700a行既班次先有green car?
博多南線得500系/700系(多數係Rail Star)