日本鐵道消息及旅遊情報交流區(47)

1001 回覆
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2020-01-26 19:01:06
無,日暮里〜三河島係常磐線,尾久〜上野係東北本線,路線圖其實畫嗰陣無分開
2020-01-26 19:10:37
行南風堆2700系有GREEN
2020-01-26 19:13:19
冬天變日行特急大阪去下關
2020-01-26 19:33:40
「ウエストエクスプレス銀河」の運転区間は、期間ごとに異なります。デビューの5月8日(金)から9月までは、京都・大阪~出雲市間を伯備線経由で結ぶ夜行特急列車として、週末を中心に走る予定です。時刻は次のとおり。

・下り:京都21時15分発→大阪22時28分発→三ノ宮22時51分発→出雲市翌9時31分着
・上り:出雲市16時00分発→三ノ宮翌5時50着→大阪6時12分着

乗車には運賃に加え、特急料金やグリーン料金、グリーン個室料金が必要。大阪~出雲市間を片道利用する場合、大人1人の運賃・料金の合計は、普通車指定席(通常期)が9770円、グリーン車指定席が1万3430円、グリーン個室が1万6480円(届出予定額)です。きっぷは全国の「みどりの窓口」や旅行会社のほか、JR西日本のインターネット予約サービス「e5489」などでも購入できます。

10月から2021年3月までの半年間は、大阪~下関間を昼行特急列車として走ります。

列車の運転時は、沿線特産品の販売や伝統芸能の披露など、車内外でさまざまな「おもてなし」が行われる予定です。

但2段式ノビノビ座席料金點計?
2020-01-26 19:42:24
普通車指定席
2020-01-26 23:50:04
NO,上野東京ライン視為通過日暮里
2020-01-27 00:09:26
幅圖咁畫係因為常磐線系統既上野東京ライン停日暮里
2020-01-27 00:11:55
唔關事
2020-01-27 00:31:37
講緊你concept錯,上野東京ライン係常磐線同東北本線系統既統稱,實際上日暮里站歷史上都隸屬東北本線,只不過無月台咁解
2020-01-27 00:37:39
總知大宮經上野東京ライン去上野就當係經日暮里
呢個唔會有錯
2020-01-27 00:40:58
唔係呀,不正乘車唔用得「上野東京ライン」呢個暱稱既concept睇,要用法律上既路線名角度,我上面咪解釋左
2020-01-27 00:45:48
我PO果個咪就係規則角度既路線圖
如果唔經就會畫多條線入上野 繞過常磐線啦
2020-01-27 00:47:36
講緊你「上野東京ライン視為通過日暮里」呢句錯
2020-01-27 00:49:27
常磐線系統既上野東京ライン係停日暮里,所以先要用返常磐線、東北本線既概念,再者上中里站既路徑同尾久既路徑本身都係東北本線,但有特例咁解
2020-01-27 00:53:34
有錯咩,定係我講到1999
咁規則上,上野東京ライン(大宮-東京)=東北本線(大宮-赤羽)+東北本線(尾久支線)(赤羽-日暮里)+山手線(日暮里-東京)
咁係咪視為通過日暮里?

不過正常係有特例,唔計算日暮里-上野既里程
咁就俾乘客合法由上野掉頭搭車
2020-01-27 01:00:06
法律東北本線起點一直係東京(京浜東北線),山手線實際係品川~新宿~田端,所以計算上當然經過日暮里
2020-01-27 01:07:35
結論都係不正啦 =.=
2020-01-27 01:18:32
赤羽轉埼京線落新宿/渋谷
再轉山手返東京都得
2020-01-27 12:33:54
其實點先算不正乘車
2020-01-27 12:37:25
簡單地講搭回頭車
2020-01-27 12:38:49
重複車站
所以而家大家都講緊日暮里
2020-01-27 12:48:01
其實點知?
咁假如真係大頭蝦坐過龍坐返對面線又算唔算重覆?
2020-01-27 12:50:57
當然
規矩上要畀曬坐過龍嘅車程嘅雙程車費
係坐過龍嘅車站唔補夠車錢出閘再買飛入返閘就係不正乗車
2020-01-27 12:54:23

因為你唔係因為要坐常磐線所以先搭宇都宮線去到上野
而係係上野出閘
所以喺冇特例適用嘅情況下經過兩次日暮里站
要係尾久打斷車飛再補多張尾久→上野
2020-01-27 13:54:12
嘩,原來係咁。。。
但講真呢樣真係無得check?
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