JR久大本線預計3年才能修復
http://www3.nhk.or.jp/news/html/20170711/k10011054591000.html
JR久大本線預計3年才能修復
http://www3.nhk.or.jp/news/html/20170711/k10011054591000.html
JR久大本線預計3年才能修復
http://www3.nhk.or.jp/news/html/20170711/k10011054591000.html
慘慘豬
JR久大本線預計3年才能修復
http://www3.nhk.or.jp/news/html/20170711/k10011054591000.html
慘慘豬
未來幾年由布院都要兜大圈
JR久大本線預計3年才能修復
http://www3.nhk.or.jp/news/html/20170711/k10011054591000.html
慘慘豬
未來幾年由布院都要兜大圈
少d港畜去都好
JR久大本線預計3年才能修復
http://www3.nhk.or.jp/news/html/20170711/k10011054591000.html
慘慘豬
未來幾年由布院都要兜大圈
少d港畜去都好
湧晒入山陰四國
JR久大本線預計3年才能修復
http://www3.nhk.or.jp/news/html/20170711/k10011054591000.html
慘慘豬
未來幾年由布院都要兜大圈
少d港畜去都好
湧晒入山陰四國
https://headlines.yahoo.co.jp/hl?a=20170713-00010002-doshin-hok
JR路線台風被害、南富良野付近の復旧費10億円 着工未定
JR北海道の島田修社長は12日の定例記者会見で、昨夏の台風で被災し、不通となっている根室線東鹿越(上川管内南富良野町)―新得間(41・5キロ)の復旧工事費が10億5千万円にのぼると発表した。同区間がJRが昨秋発表した「単独では維持困難な路線」に当たり、バス転換の対象となっていることから、路線を維持できるかどうかを沿線自治体などと協議し、一定の方向性が出るまで工事に着手しない考えも示した。今後、同区間を巡り地元との協議が加速する可能性もある。
http://dd.hokkaido-np.co.jp/news/economy/economy/1-0420393.html
路線見直し「不退転」 JR社長、全役員報酬減を表明
経営難にあえぐJR北海道の島田修社長は12日の記者会見で、自らを含む同社の全役員20人の役員報酬を7月分から当面の間、10~30%削減することを正式に発表した。JR単独では維持困難な10路線13区間の見直しにあたり一定の経営責任を示した格好で、島田社長は「この問題は将来に先送りできない重要課題。できるだけ早期に不退転の決意で解決していかなければならない」と強調した。
須田征男会長、島田社長、西野史尚副社長の3人について昨年12月からの30%削減を継続し、新たに専務と常務の3人の報酬を20%、非常勤を含む取締役10人と監査役4人の報酬を10%削減する。報酬削減の対象を非常勤役員にまで広げたのは初めて。具体的な削減額は非公表。
有冇人試過北海道最北,坐到 鹿兒島最南?
可唔可以講下個經歷,同車次?
我一直都好想咁坐
一位,埋便 唔該
https://lihkg.com/thread/296183/page/33
睇完哂了!好正
想問下railstar佢其實同普通700系有咩分別?
佢好似重有個室,但係唔到要加鐵先用得?
我都未出完
有4人個室 我諗要多啲人先book得
請問各位師兄,坐新幹線係咪可以要求拎返張飛留念?如果可以請問要點做?我次次坐出閘都比部閘機收返張飛😓
請問 有無果D 特色列車既POSTER賣架
呢d咁樣?可能中野會有
時速160
485系都無左
坐過一次北越d特急
記得好似架車幾新
而家有mo話行緊咩線
自從今年春季改時間表取消左來往糸魚川同新潟既快速列車之後,已經再無定期行駛既485系
另外北越急行堆681系賣返哂畀JR西日本,而家主要行特急Shirasagi
話左由布院之森一定會兜大圈
特急由布都係咁?
佢無特別講,應該同而家一樣運休
依D位係咩class ?
N700 Green Car
點睇可以睇個座位就知 個車no 😂好神奇
坐過咪知
想問下,小弟8月頭去福岡,其中有一日本身諗住去由布
係咪都係預去唔成比較好
如果你接受到原本來回4個鐘嘅車程變來回10個鐘, 咁都可以照去嘅
唉,轉地方算.
有冇人試過北海道最北,坐到 鹿兒島最南?
JR久大本線預計3年才能修復
http://www3.nhk.or.jp/news/html/20170711/k10011054591000.html
慘慘豬
未來幾年由布院都要兜大圈
少d港畜去都好
湧晒入山陰四國
OH SHIT
有冇人試過北海道最北,坐到 鹿兒島最南?
新幹南至北完成,普通的要預多三日時間
7日全國pass 好難夠時間,同埋9日打後機票唔平
請問 有無果D 特色列車既POSTER賣架
呢d咁樣?可能中野會有
時速160
485系都無左
坐過一次北越d特急
記得好似架車幾新
而家有mo話行緊咩線
自從今年春季改時間表取消左來往糸魚川同新潟既快速列車之後,已經再無定期行駛既485系
另外北越急行堆681系賣返哂畀JR西日本,而家主要行特急Shirasagi
好似改在做283系?
請問 有無果D 特色列車既POSTER賣架
呢d咁樣?可能中野會有
時速160
485系都無左
坐過一次北越d特急
記得好似架車幾新
而家有mo話行緊咩線
自從今年春季改時間表取消左來往糸魚川同新潟既快速列車之後,已經再無定期行駛既485系
另外北越急行堆681系賣返哂畀JR西日本,而家主要行特急Shirasagi
好似改在做283系?
話左由布院之森一定會兜大圈
特急由布都係咁?
佢無特別講,應該同而家一樣運休
勁慢70分鐘博多去小倉
請問 有無果D 特色列車既POSTER賣架
呢d咁樣?可能中野會有
時速160
485系都無左
坐過一次北越d特急
記得好似架車幾新
而家有mo話行緊咩線
自從今年春季改時間表取消左來往糸魚川同新潟既快速列車之後,已經再無定期行駛既485系
另外北越急行堆681系賣返哂畀JR西日本,而家主要行特急Shirasagi
好似改在做283系?
283系係Ocean Arrow,兩回事;
改全直流化個隻係683系,轉做289系