https://trafficnews.jp/post/74599/
N700S
就咁睇好似冇乜分別
2020年代,磁懸浮先係主角
期待唔同車組編成互相連結
而家唔係傾向統一咩
唉佢咁多卡數配搭好想睇佢點活用
永續16輛編成
300km/h運凳
仆街東海通街仆
のぞみ吉車遊街
呢件事情唔會發生,相信東海吧
自由席爆硬
改做全車指定席
未有Nozomi之前既Hikari好似試過全車指定席
咪又係爆到九彩
http://toyokeizai.net/articles/-/128295
一方、特急は1960年代、全国的に大増発されたが全車指定席が基本で、東海道新幹線の「ひかり」「こだま」も、運転開始当初は全車指定席であった。
個陣12輛編成姐 (我指剛開業個陣)