日本鐵道消息及旅遊情報交流區(112)

雪菜肉絲炆米

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薛丁格的罐頭 2025-05-14 02:21:30
你假設京都站可以架空已經係有缺陷,札幌站噉北海道好似好多地都要格硬延長得2面2線,仲要考慮點南延。市內地下嘅話東西向就一樣爭執返地下水流,同現東西向方案同樣問題。南北向要經東面古蹟、自然保護區就更難,而且地下水就係喺東面。
薛丁格的罐頭 2025-05-14 06:19:24
河野太郎氏、住民票ない中国人の「外免切替」警察庁が今後認めないとポスト ソース求める声も https://news.yahoo.co.jp/articles/ebec58b548be0ca77fe4893164b648b7bb2d9256

https://twitter.com/konotarogomame/status/1921939859817517512
有所思事(羽鞠) 2025-05-14 06:57:43
點解PRC唔簽?
E657_Hitachi 2025-05-14 08:48:45
但無咗 Thunderbird 特急條大水喉,湖西線仲維唔維到皮?
有所思事(羽鞠) 2025-05-14 11:28:14
湖西方案、小濱方案、米原方案都要轉3rd sector
死線戰士 2025-05-14 11:36:27
湖西線日中咁嘅普通列車班次,點維到皮
唔係點解小濱京都 route西日本都夠薑將湖西線定為並行在來線屈新幹線都唔經嘅滋賀縣食Q左佢
E657_Hitachi 2025-05-14 11:37:26
如果行米原方案,並行在來線唔係淨低嗰一段仔北陸本線咩
死線戰士 2025-05-14 11:45:38
仼JR定嘅
通左新幹線後冇肉食嘅咪屈做並行在來線甩俾3rd sector自生自滅
薛丁格的罐頭 2025-05-14 12:30:39
湖西線一般列車客量推算有1~2萬人km,高過九州。理論上都可以淨係分開滋賀以北,留返縣內。
薛丁格的罐頭 2025-05-14 12:35:45
近郊運量應該冇問題,估甚至可以有3萬人km上下。冇特急可以畀晒貨運列車,起碼好過米原站嘅北陸線。
薛丁格的罐頭 2025-05-14 13:05:42
其中一個特別問題係連新大阪站都冇位。以前諗到要起地下月台,除咗畀北陸山陽列車直通,亦係令山陽九州總站可以加班,配合中央新幹線。北陸新幹線預要2面4線,更加塞唔入。米原站都幾迫下。
3線或者直通另一個特別問題係裝160km/h分岐器要停該段東海道新幹線幾日至近1星期,起長野新幹線時上越新幹線高崎段已經試過。就算起好中央新幹線都唔太接受到呢個影響。
除咗京都,要考慮埋南面點駁先得,尤其如果其中一個要地下就要長斜路。網絡上以至法例上佢係經小濱,亦都想做當山陰新幹線前期。喺理想層面,分開係令有任何災難時唔會影響晒兩條。
Sagano 2025-05-14 16:24:56
未落成都唔好信,現在最可能係無人駕駛巴士
Sagano 2025-05-14 16:38:29
如果睇配線圖,駁返落月台唔影響Nozomi 班次係可行,甚至唔需要160km 波口
日暮特快號 2025-05-14 17:48:08
並行在來線有規定唔係亂屈,新幹線無論行咩route都好,原本京都去北陸嘅客流係經湖西線,呢段路就點都要計落去,滋賀縣肯唔肯轉3rd sector係另一回事
掉返轉咁講,飯山線豐野至飯山段同北陸新幹線完全並行,但係西日本都唔可以屈佢做並行在來線甩手,因為原本往來北陸嘅客流唔會經呢段路

依家個問題係如果西日本迫唔到滋賀縣接手湖西線要點處理,自己硬食大cut班次,叫JR貨物接手定成條線廢咗佢
薛丁格的罐頭 2025-05-14 17:52:31
首先直通嘅話就建基於減 Nozomi 班,已經影響咗。要用就要駁到,米原站喺地面(有條跨線橋喺上空),北面東海道新幹線係架空東面起嗮屋,北陸線同月台北端之間個距離只有不足700m,用直線3%計大約等於3.5%落20m,所以好勉強未必駁到(東面定線嘅話只會變咗係北行要跨過去)。個月台係畀關之原用,用咗就無助於增加東海道新幹線應變能力嘅興建目的。如果加上要分期興建、以至預留北陸中京新幹線 switchback ,係要多啲月台、同埋渡線。
Sagano 2025-05-14 19:16:05
京都駅冇位又冇錢起月台又係一個死結,個收益唔支持大改
薛丁格的罐頭 2025-05-14 20:08:51
航路週4便へ減便案 船員不足で運航体制見直し 住民説明会に反発や戸惑い 鹿児島県喜界町 https://news.yahoo.co.jp/articles/b7512c6920e0d02fa836f277efc9efe60046a603
鹿児島県で喜界島を経由する唯一の定期航路である「鹿児島~喜界~知名航路」が6月1日以降、現在の週5便から4便へ減便となる可能性があることが10日までに分かった。深刻な船員不足による運航体制の見直しが急務となっているためで、同航路を運航する奄美海運(本坊隆幸代表取締役)は7日、喜界町役場で島民対象の説明会を実施。運航計画の変更に理解を求めたが、住民からは「生活への影響が大きい」などの反発や戸惑いの声が相次いだ。
同説明会は、船員不足の現状と運航計画の変更案について住民に説明し、意見を聞くことなどが目的。住民約200人が参加した。
メディアには非公開。会場で配布された資料や出席者によると、現在は週3便で運航していた「フェリーあまみ」を週2便に減便。「フェリーきかい」は現在の週2便体制を維持するが、知名港への寄港は休止を検討している。
大國勃起濱州爛 2025-05-14 20:13:52
同時間滋賀縣呢刻立場佢企喺小浜京都ルート嗰面
因為尺西都唔只一次講行小浜京都ルート->要割走湖西線
三日月當然唔會同意
我諗佢自己都預計到尺西唔會咁順攤唔割
只要三日月一日企喺小浜京都ルート嗰面
->尺西堅持割走湖西->佢唔同意繼續冇事發生冇成本要分擔
->尺西捱唔住拖咁耐肯放風唔割走湖西->三日月又係可以保住湖西&北陸本線都係冇成本要分擔
大國勃起濱州爛 2025-05-14 21:21:41
https://note.com/gentaroayabe/n/n9351a994f81a?sub_rt=share_pw
今日其中一位自民黨京都府議員四方源太郎寫咗篇文都係值得睇
有啲論點上面講咗唔重覆
但重心係主要駁斥福井縣知事杉本達治指責「京都府搞政治鬥爭」
(杉本達治自己搬埋核電廠出嚟講唔知叫咩)

成班推進組嘅人從來冇尊重京都府 京都市民 美山町民
個委員長亦都冇企過喺京都府嗰邊代表京都府民發聲(但呢個委員長係京都府 參議員)
連親自去拜訪遊說都冇

西田議員は自ら京都市民や美山町民の説得に当たられたことはあるのだろうか?実際に住民の方々と話してみると「このルートはとても無理だ」と分かると思う。
私もそうだし、京都府も京都市もそういった住民の皆さんの声を代弁しているだけで、全く「政争」という意識はない。

佢哋一開始就唔重視芦生の森嘅價值
由良川嘅水源
丹波錳礦床對環境影響
工程間大量泥鬼出入美山町(但呢刻冇人講過啲泥頭點處理邊到處理)
(直至佢哋去開呢個推進大會係見唔到任何一個人有準備資料回應到京都市長嘅四個擔憂
已經半年但班人就好似日日等運到等國交省班官僚幫佢哋砌份資料出嚟交差)
https://www.city.kyoto.lg.jp/sogo/cmsfiles/contents/0000335/335756/1213.pdf

結果就咩都未準備好就周不時出嚟開集氣會
好似「大婆」要出嚟宣示主權咁
杉本達治仲曾經講要將小浜京都ルート嘅小浜段起咗先->因為自己縣內冇人反對
同時要向唔知邊個稻草人「確認」小浜京都ルート先係正室
不過執政黨PT內部啲人都當佢發噏風->佢哋自己都心照小浜市食咁大份成本效益又低

今回は石川県の馳浩知事が「京都が定義する課題解決が難しい場合は米原ルートを含めた別ルートの検討を求める」という趣旨の発言をされ、それを決議文に盛り込むよう求められた。
石川県への批判は全く筋違いだ。こんな不毛な議論は早く終わらせ、別ルートの再考、再調査を強く求めたい。

基於呢個現況
冇人真心回應京都府
點解提研究其他路線係錯
石川縣就係務實先要提出第二種路徑(先唔講滋賀立場)
但都要被人屌搞到提米原ルート就係絕對邪惡真心痴線
薛丁格的罐頭 2025-05-14 21:51:35
成本效益唔係低,有效益,純粹就係成本高,同埋縣級難以負擔。首先要知點計,日本以前用4%折現率變相延續緊泡沫經濟年代,等於香港用緊嘅數值。英國都只係用用3.5~2.5%,喺低增長同超低利率下係太高(國債實由過去30年1.6%到20年嚟得返1%),反映唔到社會投資基準。
另外唔同選項嘅成本效益係唔可以直接比較,佢只係反映每個選項各自嘅情況。要比較係要逐組另外計個遞增成本效益出嚟。
整備新幹線已經改過JR個負擔,而家係根據得益而定。地方政府負擔可以參考一部份,即係相對長度h下北陸、長崎畀多啲,京都、佐賀畀少啲。但京都要睇實際經濟得益先知多定少。
Sagano 2025-05-15 00:29:54
特急京都敦賀現在55 分鐘,新幹線當三十分鐘,快過25 分鐘投資以兆計真係冇人會肯做決定

然後各方提出一D難以解決的問題繼續拖
湖西D客真係咁值錢一早推到特急160 廢踏切
始終京都係古都,0發展先係首要,再多一條新幹線真係唔care
薛丁格的罐頭 2025-05-15 01:34:55
由利本荘市のJR羽越線の踏切で列車と歩行者の男性が接触 男性はけがをしたまま家に戻ったあと病院に搬送 命に別条なし https://news.yahoo.co.jp/articles/226906ed5d65b22e7b8e0e19e594915d363ad834

事故があったのは由利本荘市内越にある平岡踏切です。

接触したあと自力で家に戻り、けがに気が付いた家族が救急車を呼んで病院に搬送されています。
E657_Hitachi 2025-05-15 05:35:45
開返 Thunderbird 去金澤咪塞得住石川縣把口囉
E657_Hitachi 2025-05-15 06:05:15
佐賀縣係咪已經示範緊,唔肯接在來線可以點?

可惜滋賀縣段新幹線係東海,如果唔係可以用 Nozomi 加米原站做條件?
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