日本鐵道消息及旅遊情報交流區(112)

雪菜肉絲炆米

715 回覆
2 Like 0 Dislike
涼鍵分 2025-05-22 07:46:23
佢有咩副業
日本膠流生 2025-05-22 07:56:59
佢唔玩北總線內各停都要多謝佢啦
姐打羅夫 2025-05-22 08:02:02
不如搵過個地方起新機場算
好風默好幽趣 2025-05-22 09:09:39
淨係揀地方又可以傾幾十年
有所思事(羽鞠) 2025-05-22 09:29:49
https://www.jrhokkaido.co.jp/CM/Otoku/007116/

呢張抵喎
札幌即日來回小樽已經有賺
小瀝源群組 2025-05-22 10:05:12
小樽唔得掛?
小幌就得
木瓜雪耳 2025-05-22 10:06:06
每次都用access特急/總武線快速既我
有所思事(羽鞠) 2025-05-22 11:16:57
你個行程唔喺特例範圍內
只補特急券係唔可以嘅
難啲
薛丁格的罐頭 2025-05-22 11:32:25
次世代AGTプラットフォーム「Prismo」 https://www.youtube.com/watch?v=VXOq0ITTCKM

環境に配慮した次世代新交通システムの新ブランド「Prismo」を開発、市場投入カーボンニュートラル化を進める広島・三原製作所で製造してCO₂削減 https://www.mhi.com/jp/news/250519.html

https://www.mhi.com/jp/products/engineering/prismo.html
1. エネルギー効率向上
当社が開発を進めてきた、エネルギーマネジメントシステムを初採用し、武蔵エナジー及び三菱電機が共同開発している次世代蓄電デバイス及び蓄電モジュール「MHPB(Mitsubishi High Power Battery)」を、AGT⽤にカスタマイズし搭載。
駅停車中の急速充電及び車両減速時に発生する回生電力の蓄電・活用により運行を実現
2. スリムなインフラ
設備投資とメンテナンスコストの削減。
シングルレールによるセンターガイド
駅停車中に充電する為、駅間の給電レールが不要
センターガイド方式により軌道構造物の大幅削減
薛丁格的罐頭 2025-05-22 11:51:44
https://www.mitsubishielectric.co.jp/business/biz-t/contents/synergy/mhpb.html

2024年12月4日 (水)に武蔵精密工業様が開催したHybrid Super Capacitor(HSC) Innovation Forumにて当社社員が本製品に関する講演をしました。
鉄道業界では、列車の減速時に生み出される回生電力を有効活用して、さらなる低炭素化を目指そうという動きが活発になっている。そうしたニーズに応えるために、三菱電機は武蔵エナジーソリューションズと共同で、回生電力の貯蔵に最適な次世代蓄電モジュールMitsubishi High Power Battery(以下、MHPBと略する)の開発を進めている。両社それぞれで開発を主導する二人に話を聞いた。

正極に電気二重層キャパシタの材料(活性炭)、負極にリチウムイオンバッテリーの負極材料(炭素)を組み合わせた、武蔵エナジーソリューションズのハイブリッドスーパーキャパシタ。蓄えられるエネルギーと瞬間的に取り出せる電流を両立した。
Kpop死老嘢 2025-05-22 12:20:57
啱啱日本新聞節目專題,講緊港日航班減班同驚地震問題
Arthur_Melo 2025-05-22 12:36:05
收地都搞幾十年
姐打羅夫 2025-05-22 12:39:13
填海算啦
BBDay 2025-05-22 13:10:30
填完又好似Kix咁
薛丁格的罐頭 2025-05-22 13:20:56
考慮過嗮,冇位夠正。羽田仲可以起第5條跑道,最平,最方便。如果可以搬貨櫃碼頭縮航道唔知有冇可能起到第6條,又有得再開發。
木瓜雪耳 2025-05-22 14:39:06
成日都想知HND咁多高樓大廈到底係點樣有4條跑道而又唔會變啟德咁難升降
直通運転 2025-05-22 15:50:35
有所思事(羽鞠) 2025-05-22 18:40:27
可以擴建茨城
首先自衛隊撤出先
加多條runway
TX延伸 常磐線分條支線出嚟
雪菜肉絲炆米 2025-05-22 19:50:45
保養成本高
雪菜肉絲炆米 2025-05-22 19:53:25
4條唔會同時用
航路會盡量避開23區陸地
只有南風要用16L/R先會入到山手線圈
雪菜肉絲炆米 2025-05-22 19:55:29
本身已經兩條runway
民用軍用各一條
第二條起好之後反而利用率低咗
唔符合成本效益
搞到小松都唔係咁想起第二條runway
Chris_E233 2025-05-22 20:23:05
木瓜雪耳 2025-05-22 20:48:24
話說見到新幹線果間East i算唔算好彩
貼文起了副作用K 2025-05-22 20:51:31
當年貴係因為還債
北總線嘅車費有部份去咗當年嘅建設費
還咗43年,2022年終於還晒,車費有得減
https://www.asahi.com/articles/ASQ1V71QWQ1QUDCB00J.html
北總有收京成(Skyliner, SkyAccess)利用費,但北總減價之後SkyAccess 好似冇減?
Arthur_Melo 2025-05-22 21:03:05
East i班次情報冇Dr. Yellow咁多人放出黎
仲要分3日行哂東北幾條新幹線
個人認為冇預定都見到係超好彩
在來線嗰架到依家都只係搭中央線刷身見過1次未影到
吹水台自選台熱 門最 新手機台時事台政事台World體育台娛樂台動漫台Apps台遊戲台影視台講故台健康台感情台家庭台潮流台美容台上班台財經台房屋台飲食台旅遊台學術台校園台汽車台音樂台創意台硬件台電器台攝影台玩具台寵物台軟件台活動台電訊台直播台站務台黑 洞