日本鐵路消息及旅遊情報交流區(26)

1001 回覆
7 Like 1 Dislike
2018-08-30 01:30:38
我之前去都有諗過張靜岡 富士山pass ,不過只可以連續用3日
我最後冇買pass 逐程jr 買算
2018-08-30 01:57:48
JR-KYUSHU RAIL PASS (FUKUOKA WIDE)
大人(12 歳以上) 3000円
小児(6 歳~11 歳) 1500円

http://www.jrkyushu.co.jp/news/__icsFiles/afieldfile/2018/08/28/180828Newsreleaserailpassfukuokawide.pdf

2018-08-30 02:11:51
3000yen可以坐兩日
仲可以坐特急
2018-08-30 02:39:37
吸返啲冇拎PASS嘅遊客搭SONIC
博多 》小倉
SONIC:1800円 (40分)
新幹線:2110円 (16分)
2018-08-30 07:31:12
要坐東海道新幹線就係得全國pass,無得揀
就咁買單程飛或者金券店搵平飛好過
2018-08-30 08:38:03
有咩分別,到最尾咪又係一堆人拎黎問可唔可以拎黎搭小倉<>博多新幹線
2018-08-30 08:45:03
一堆唔撚識字既文盲
2018-08-30 08:53:49
咁本身九州pass都坐唔到既
2018-08-30 09:12:53
可惜
2018-08-30 09:28:32
2020年の東京オリンピック・パラリンピックを前に、JR品川駅と田町駅の間に開業する予定の新しい駅が公開されました。

29日、JR東日本が公開したのは山手線と京浜東北線の品川駅と田町駅の間に建設中の新たな駅です。

現在、完成の7割まで工事が進んでいる駅舎は地上3階、地下1階で、折り紙をモチーフとした屋根が特徴です。デザインは新国立競技場もデザインした建築家の隈研吾さんが担当しました。

「(開業は)2020年オリンピックイヤーということですので、日本らしさをアピールする駅になったらいいなと。障子のような効果、日本の美しい光の表現であるので、それを駅の中で実現したい」(隈研吾氏)

周辺では、品川車両基地の跡地を使い東京ドームおよそ3個分の大規模な再開発も進められていて、駅は2020年春に開業する予定です。
2018-08-30 10:02:39
尋日山手線壞左成朝信號
今朝京浜東北線又玩人身

between E501好似收皮, 成日壞車
換左E531 replace
2018-08-30 10:08:20
早幾日去過銚子
靜得好恐怖
夜晚6點幾銚子駅出面商店街係冇人行
2018-08-30 10:19:40
日本好多地方日光日白都無人添
北陸果啲地方, 正午時份商店街都唔做生意
2018-08-30 10:22:21
唔係咩叫仆街東海
就係不憂做遊客生意
2018-08-30 10:25:12
啲人走曬去AEON MALL啫
2018-08-30 10:26:27
唔可惜,係新幹線都唔係JR九州既
2018-08-30 10:43:55
靜岡真係揸車好過
2018-08-30 13:25:04
其實博多南線係咪都用唔到九州pass 架 ?
上次攞住張北九州pass都懶得問 去咗買飛搭車
2018-08-30 13:27:04
係,博多南線都係JR西日本的,本身作為山陽新幹線列車回送用既,不過因為個帶多人住就做埋客運
2018-08-30 13:38:45
最抵搭既「新幹線」
2018-08-30 13:41:03
200+100
2018-08-30 13:52:17
定義上都係在來線來 #sosad#
只係設備是新幹線規格,同gala湯澤一樣
2018-08-30 13:54:39
博多南線好似有一段係JR九州管 歸返九州新幹線
2018-08-30 14:15:05
2018-08-30 14:20:06
分岐點係博多站?
吹水台自選台熱 門最 新手機台時事台政事台World體育台娛樂台動漫台Apps台遊戲台影視台講故台健康台感情台家庭台潮流台美容台上班台財經台房屋台飲食台旅遊台學術台校園台汽車台音樂台創意台硬件台電器台攝影台玩具台寵物台軟件台活動台電訊台直播台站務台黑 洞