日本鐵道消息及旅遊情報交流區(107)

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2024-12-04 18:28:33
落到日本平都睇到
2024-12-04 18:31:05
車內販賣外判俾大丸
2024-12-04 21:00:01
「統合は技術的に非常に難しい」

或者根本係肯俾錢就唔難
想著數拎盡唔使自己點出就梗係托塔都話咁咁咁先好嗰樣唔好
爆山之餘地下又掘咁深
誰人埋單
尺閪拎得幾多出嚟
想當年都係批准尺閪拎咁少出嚟


貸付額6000億
尺閪年額93億
30年都係2790億

唔統合裝兩套系統又得唔得
到起完其實都可能夠期換下一代車
用新系統可能已經搞掂
米原ルート可能同可行性
點都好過而家呢三條冇透明度資料唔詳盡求求其其嘅所謂方案
未研究還未研究
就唔係未研究已經話冇可能(兼且一個人說了算)

冇人叫佢一步登天
可以去米原轉車先
起又唔係一時三刻就完
大把時間佢研究米原到新大阪係雙系統定直接踩入東海道
改建月台/加車両基地
走地面好處點都多過地底
難道延長落去米原係負面效果
係嘅話成個專案小組唔怕拎出嚟慢慢公開討論
2024-12-05 10:42:53


有冇人知JR隻app
中間3線轉19線呢27分鐘

係指你有27分鐘俾你行?
定係須要行27分鐘?
2024-12-05 10:56:15
政治問題
利益問題
如果係米原方案都幾大機會永遠在米原止步
2024-12-05 11:05:24
要等27分鐘
2024-12-05 11:52:13
幾好呀,自己唔搞咪搵人搞
2024-12-05 13:44:07
https://news.yahoo.co.jp/articles/3bb431b28ac0fdccb576d510481541db18853d47?source=sns&dv=sp&mid=other&date=20241205&ctg=loc&bt=tw_up

杉本達治已經唔夠理據到搬埋核電廠出嚟做理由
真係拙劣到呢
咁同東江水飲水思源論有咩分別

即使米原止步
喺成本效益方面都比行小浜優勝
個估算都未計去到新大阪
如果話駁落去米原啲客/利益就會流走去東海
咁點解唔識調轉諗東海一樣有客/利益流去西日本
既然講到北陸新幹線延伸部分好重要又咁多人用嚟去北陸
東海地區需求唔會細㗎
都唔講佢嘅運輸密度同運力

本身政治問題咁複雜
唔開誠布公又點會有進
由以前「討論」路線都講緊就嚟拖拖拉拉十年
背後班人係有心行嘅
又有冇做過游說功夫同統籌各方面
好明顯答案係冇
自從個project team委員長由高木毅因為裏金問題拉落馬
換做另外一個裏金野郎西田昌司
佢嘅所謂統籌路線係搵一班完全認同自己嘅人
點會有正面效果
結果更加亂上亂
亂到京都市長終於出嚟表達吓自己意見
而家等睇京都府知事有咩確實啲表態
2024-12-05 13:56:37
我已經講過幾次,轉新幹線即係大阪站都唔到,連梅田都要轉多次車。距離長咗,車費理應貴啲。
而家米原站得1+1班,夠唔夠,本身佢迫唔迫。只可以加1班得唔得,對時間表有冇影響,定要 Nozomi 加停?上空改建現有通過站,而家試過幾多次同類工程?
2024-12-05 14:15:36
北陸係同關西交流多。而家係8、15班6卡,同25班9卡嘅分別。名古屋內都係揸車多,再考慮埋北陸內(例如金澤都係車社會塞車但傾唔掂起咩交通),或者可以搭巴士,而家東海北陸道、未來中部縱貫道直接啲。
2024-12-05 14:28:11
如果將湖西線改迷你新幹線work唔work
食埋剩低嘅サンダーバード,直接拉到入大阪駅
2024-12-05 14:46:43
側風問題一早ban 咗經湖西
或者路軌要改全罩式先解決到問題
2024-12-05 14:50:38
全罩式又會話影響景觀
2024-12-05 16:17:05
橋上加罩多咗載重,要成條線計過加固。仲要睇吓行駛舒適,隧道口噪音。
湖西線轉車都有佢特點。專車總站當一車延誤可以等埋另一車,指定席唔使改,唔會迫爆下班載唔晒。唔受關之原大雪影響。可以自由加班,冇容量限制,或者空檔限制要待避。
2024-12-05 17:28:47
https://www.jreast.co.jp/info/2024/20241204_ho01.pdf
本日、一部の報道機関において、当社の運賃改定に関する報道がありましたが、本件は、当社が発表したものではなく、現時点で決まっている事実はありません

山手線の初乗り運賃、26年に値上げ JR東日本 近く国に申請 https://www.sankei.com/article/20241204-DZ4DGGRI5NLLTDEXSURGLOUWMU/
2024-12-05 20:54:56
2024-12-05 21:04:06
又話住過日本 識日文
#弱智先上threads
https://www.threads.net/@__on.i/post/DDKW8dZSUUO
2024-12-05 21:22:06
LM
2024-12-05 21:31:58
想學柒街訓YouTuber?
2024-12-05 22:33:01
靜岡要 Nozomi,米原又要 Nozomi

不如將新大阪終到嘅 Nozomi 拖慢,淨低嘅改名叫 Super Nozomi
2024-12-06 01:16:43
想問下如果喺成田去新橋

我搭SKY access 嘅話suppose去到押上係唔使落車直到

但係如果我有地鐵PASS 係咪要喺押上出閘再用PASS 入閘先抵消到地鐵嗰程車
2024-12-06 01:17:03
https://youtu.be/l51VTKHNXlo?si=0Mg_8UWTLbyinsNT


真係愈戰愈勇開完BKK依家開埋SIN

好在UO冇LR
2024-12-06 01:20:11
Mm真係可一不可再

頂唔順佢好撚熱
2024-12-06 02:08:02
2025年3月1日(土)、19時20分頃~終列車までの間 東武スカイツリーラインの浅草駅~曳舟駅間を運休します(PDF:1.15MB) https://www.tobu.co.jp/cms-pdf/releases/202412031014507NVgmVq10nlSyE7V4S5TzQ.pdf

東武スカイツリーライン とうきょうスカイツリー駅付近 下り線高架区間の使用を開始します(PDF:539KB) https://www.tobu.co.jp/cms-pdf/releases/20241203101217maMY8syShJT1I7W8SvE4BQ.pdf

https://www.tobu.co.jp/cms-pdf/releases/20241125111223kQrsEZqZSK8wNjH7EO5brA.pdf
京浜急行電鉄株式会社(本社:横浜市西区,以下「京急電鉄」),東武鉄道株式会社(本社:東京都墨田区,以下「東武鉄道」)は,2024 年 11 月 29 日(金)から,羽田空港から日光エリアへの便利でおトクなインバウンド向け乗車券セット商品「Haneda Airport to Tokyo & Nikko TravelPass 」(以下「本商品」)を旅行・レジャー予約プラットフォームサイト「Klook(クルック)」にて,発売いたします。
本商品は,羽田空港から来日されるインバウンドのお客さまをターゲットとし,羽田空港から東京エリアへの往復がおトクな「京急羽得きっぷ」,東京の地下鉄全線乗り放題の「Tokyo SubwayTicket」,そして,浅草・とうきょうスカイツリーから下今市までの往復と日光エリアの全線乗り放題になる「NIKKO PASS all area」または「NIKKO PASS world heritage area」がセットになった便利でおトクな商品です。
2024-12-06 02:27:48
如果老秋都話複雜嘅話
唔使東京同新宿 上野都已經搞唔掂
#弱智先上threads
https://www.threads.net/@jm1666_amn2/post/DDMI_bhBiD6
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