日本鐵道消息及旅遊情報交流區(107)

944 回覆
4 Like 3 Dislike
2024-12-04 08:07:27
呢個世界真係多動物
2024-12-04 09:26:41
靜岡縣側心諗:屌我連遊客都冇呀
成條身延線其實好撚多呢啲打卡位但冇人去
2024-12-04 09:57:04
富士宮市周圍都影到富士山
只係啲遊客係都要迫晒喺河口湖
2024-12-04 09:59:12
呢樣野捷爾中功不可沒
2024-12-04 10:41:56
2024-12-04 11:06:49
2024-12-04 11:30:23
2024-12-04 11:36:49
2024-12-04 12:16:26
2024-12-04 12:17:00
2024-12-04 12:39:50
2024-12-04 13:14:17
2024-12-04 13:25:21
唔駛諗咁複雜
手拿pass > 在pass有效使用範圍 & 可以乘搭既車

> 懶篤/怕麻煩 = 自由席
> 想坐指定席 = 去綠窗/售票機篤飛

都要篤飛咁點解唔直接指定席

不論架車係全車指定席 定 指定/自由兩溝
坐指定席就要去出指定席券係好基本概念
2024-12-04 14:42:10
採你都傻
2024-12-04 15:40:53
2024-12-04 15:53:33
而家中間嗰段唔係JR西嘅
開架冇乜人搭嘅車仲要分錢俾人
點幫你
2024-12-04 16:21:07
大阪-和倉に直通便検討 サンダーバード、臨時で(北國新聞社)
#Yahooニュース https://news.yahoo.co.jp/articles/0f309d3b89f25d92f49c382c58487323fb5bb258

●JR西社長、乗り換え不便さ対応

 JR西日本の長谷川一明社長は4日、北陸新幹線敦賀延伸に伴って敦賀止まりとなった特急「サンダーバード」について、大阪と七尾市和倉温泉を結ぶ臨時直通便の運行を検討する考えを示した。敦賀での乗り換えによる不便さに対応する狙いで、地震、豪雨に見舞われた能登の復興につなげる。同日、北陸新幹線大阪延伸を協議するため、国会内で開かれた与党整備委員会の会合で言及した。



長谷川社長は終了後、記者団に米原ルートについて、JR東海との運行管理システムが異なることに触れ「統合は技術的に非常に難しい」と指摘。東海道新幹線への乗り入れは困難との認識をあらためて示した。整備委は13日に京都府、京都市、大阪府から意見聴取する方向で調整している。
其實JR西日本同東海關係應該算係友好?
2024-12-04 16:26:45
最近小田原
你係全國pass 定散買特急?
2024-12-04 16:29:22
感覺關係似普普通通,要合作嗰陣又唔會冇
唔似去到東海同東日本咁擺明不和
2024-12-04 16:29:35
散買
2024-12-04 16:44:50
https://news.livedoor.com/lite/article_detail/27690573/

近隣への迷惑行為で記念列車「中止」へ 事前の警告もむなしく 守られない撮影マナー
2024-12-04 17:21:22
https://www.moka-railway.co.jp/4219/
前幾年官方已經出文講
鐵攝真係....
2024-12-04 17:26:56
https://x.com/Gt8VUlzRG7buafO/status/1864234893431169439
點解近排好似多左人企係路軌 沿線又爆炸delay
2024-12-04 18:10:12
【JR西日本】多機能鉄道重機をご紹介します! https://www.youtube.com/watch?v=EI_spXrnJrs
吹水台自選台熱 門最 新手機台時事台政事台World體育台娛樂台動漫台Apps台遊戲台影視台講故台健康台感情台家庭台潮流台美容台上班台財經台房屋台飲食台旅遊台學術台校園台汽車台音樂台創意台硬件台電器台攝影台玩具台寵物台軟件台活動台電訊台直播台站務台黑 洞