[BNS苦主交流區] 用buyandship 保證被cut 戶口 (2)

768 回覆
31 Like 3 Dislike
2023-11-26 23:59:56
美國Amazon越黎越多嘢唔準直寄香港
2023-11-27 00:20:32
2023-11-27 12:47:41
對唔住我罰抄

不准 不准 不准 不准 不准
2023-11-28 10:25:32


小號之前用開另一間集運無事,比多次機會用bns 新地址,一用就收email 比人ban
真係要永久blacklist bns
2023-11-28 13:29:27
見bns 谷都冇人用bns 買Amazon us 野就知,Amazon jp 反而見冇事咁
2023-11-28 13:30:32
我keep住用到依家都冇事amazon us
2023-11-29 01:12:43
最新update: del 哂bns 地址,炸左個少少長既email過去,解返我account
2023-11-29 01:59:23
做咩要俾多次機會佢?
2023-11-29 03:38:51
你有冇入過AMAZON到睇係咪BAN左?
因為早排收過日馬同英馬EMAIL, AMAZON話有詐騙EMAIL俾封ACC事宜


Amazonを装った不審なメール等にご注意ください

信頼できる企業の名をかたってメール等を送信し、銀行口座情報やアカウント情報をだまし取る、フィッシングなどの不正行為が多数起きています。お客様の情報を守っていただくため、よく見られる事例と対策をご紹介します。

アカウント停止・削除の通知を装ったメール
お客様のアカウントが一時停止または削除されるという内容のメールやSMSを送信し、確認のためとして、そこに掲載された不正なリンクをクリックさせ、支払い情報やログイン情報などの入力を求める事例です。

このようなメールを受け取ったら、リンクをクリックせず、Amazon公式サイトやアプリからログインしてアカウントの状態を確認してください。

不正購入の通知を装ったメール
お客様のアカウントで不正購入があったというメールやSMSを送信し、ご注文の確認やキャンセルを至急行うよう促す事例です。支払い情報を入力する、パソコンにソフトウェアをインストールする、ギフトカードを購入するといった対応を求めます。

このようなメールを受け取ったら、Amazon公式サイトやアプリから注文履歴を確認してください。注文履歴には、正規のご注文だけが表示されます。または、Amazonカスタマーサービスにご連絡ください。

不正行為にあわないために、以下の点にご注意ください。
1. Amazonの公式サイトやアプリで確認
Amazonが電話やSMSなどで、支払い情報の提供を求めることは決してありません。支払いを行ったり、サービスや注文に関するサポート依頼をしたり、アカウント情報を確認・変更したりするときは、必ずAmazonの公式サイトやアプリからAmazonアカウントにログインして行ってください。また、Amazonが送信したメッセージはメッセージセンターで確認できます。

2. 緊急を装う連絡に注意
お客様を要求通りの行動に誘導するため、緊急だとして対応を求めるメッセージがよく見られます。今すぐ対応することを求められた場合は、ご注意ください。

3. 電話での支払い依頼には応じない
Amazonが支払い情報を電話でお尋ねすることはありません。電話で支払いを求められたときは応じないでください。

During this time of year, we often see a surge in impersonation scams. Stay safe by learning to identify and avoid them.

In impersonation scams, a scammer reaches out to you pretending to be someone you trust to get sensitive information like national insurance numbers, bank information, or Amazon account details. Scammers change tactics quickly making them hard to detect.

Scam Trend: Email attachment scams
Scammers send emails posing as Amazon and include pdf attachments stating that your account will be suspended or on hold. These attachments prompt you to click on a fraudulent link to “update your account.” These links lure you to provide personal information such as payment information or account login credentials.

Please do not click on any links or provide your information without authenticating the email or verifying the link. Visit the Message Centre which displays a log of authentic communications sent from Amazon.

Prime membership scams
These are unexpected calls/texts/emails that refer to a costly membership fee or an issue with your membership and ask you to confirm or cancel the charge. These scammers try to convince you to provide payment or bank account information in order to reinstate a membership.

Amazon will never ask you to provide payment information for products or services over the phone. To verify your Prime Membership status or make payments, log into your Amazon account, and go to Your Account.


Here are some important tips to identify scams and keep your account and information safe:

1. Trust Amazon-owned channels.
Always go through the Amazon mobile app or website when seeking customer service, tech support, or when looking to make changes to your account.

2. Be wary of false urgency.
Scammers may try to create a sense of urgency to persuade you to do what they're asking. Be wary any time someone tries to convince you that you must act now.

3. Never pay over the phone.
Amazon will never ask you to provide payment information, including gift cards (or “verification cards,” as some scammers call them) for products or services over the phone.

4. Verify links first.
Review the link for misspellings or repeated characters. Legitimate Amazon websites contain "amazon.co.uk" or "amazon.co.uk/support." Go directly to our website when seeking help with Amazon devices/services, orders or to make changes to your account.

5. Verify email senders.
Legitimate Amazon emails contain “@amazon.co.uk”. In your web browser, hover over the display name under “From” to see full sender address. Look for misspellings or added or substituted characters. Visit the Message Centre to view authentic messages from Amazon.
2023-11-30 15:31:29
Venchi block咗米蘭倉地址
2023-11-30 15:42:45
你呢封email 似scam email 多啲
原因係上款冇寫你ac 名
2023-11-30 15:46:28
佢哋OFM係咁樣出email,template嚟
2023-11-30 15:56:28
多謝fb gp代購夾單班人啦 天氣凍先嚟ban
2023-11-30 15:58:29
[BNS苦主交流區] 用buyandship 保證被cut 戶口 (2)
- 分享自 LIHKG 討論區
https://lih.kg/AObGHzX

多謝呢D 豬閪啦
2023-11-30 16:02:27
DKLM仲諗住聖誕買少少俾啲細路食
佢LM買成百磅,屌
2023-12-14 08:09:46
想問下海外入左庫一般幾耐先會出庫
2023-12-14 13:23:15
洗錢犯法
2023-12-14 14:07:49
2至3日內啦
2023-12-14 15:39:32
睇你咁國家
你去返倉庫地址果到睇,有寫每個倉的出貨週期

日美一個星期五次
其他好似無咁密
2023-12-14 15:39:48
咩國家
2023-12-18 19:22:46
轉左第2間,買過4次美森都冇ban,不過仲慢過4px
2023-12-18 19:26:10
條友次次都買幾十鎊
起完底個個post都買朱古力
吹水台自選台熱 門最 新手機台時事台政事台World體育台娛樂台動漫台Apps台遊戲台影視台講故台健康台感情台家庭台潮流台美容台上班台財經台房屋台飲食台旅遊台學術台校園台汽車台音樂台創意台硬件台電器台攝影台玩具台寵物台軟件台活動台電訊台直播台站務台黑 洞