日本鐵道消息及旅遊情報交流區(88)

1001 回覆
8 Like 1 Dislike
2023-08-16 21:00:44
但係阪急同JR、南海唔同軌距
點直通
2023-08-16 21:01:36
有成十抽車排哂在京都去新大阪果段
2023-08-16 21:08:37
所以咪突然尾班車咗
2023-08-16 21:12:47
加多條
2023-08-16 21:20:06
聞所未聞
而且我覺得阪急冇咩興趣去關空
2023-08-16 21:40:15
阪急連絡線決定咗用窄軌直通浪速筋線,應該會俾Rapi:t直入新大阪
2023-08-16 21:53:02
新線1067mm喎
2023-08-16 21:55:47

亦都代表有機會十三直上Rapit唔駛再喺天下茶屋轉車
2023-08-16 22:30:27
https://www.sankei.com/article/20230816-3SVKK4WLGJME7H3JQW3JF4FWYQ/
なにわ筋線は「狭軌」と呼ばれる、現在の阪急とは異なるレール幅を採用しているため阪急は新型車両を開発するが、上村氏によれば「基本的に南海電鉄と共通の構造とし、メンテナンスは南海に依頼する方針」だ。一方で「阪急のシンボルである『マルーンカラー』にはしたい」としている。
2023-08-16 23:06:27
都好耐冇見過咁塞法
2023-08-16 23:13:42
2023-08-16 23:15:36
睇吓有冇人又去執飛
2023-08-16 23:17:58
Nozomi 459仲未開車

聽朝夠唔夠車用㗎?
2023-08-16 23:19:31
而家米原大阪塞左差唔多20架車
2023-08-16 23:22:55
但一定有興趣入難波
2023-08-16 23:23:05
早幾個月先塞完
2023-08-16 23:34:13
東京果邊而家開到班尾車Nozomi 459 (+300分)
但新大阪而家果班1657既Nozomi 170都未走到, 即係新大阪個進度遲東京兩個半鐘, 即係應該要三點先開到而家target 班尾車Nozomi 52, 番到東京都可以轉山手線番屋企
成個系統而家個樽頸好明顯係新大阪站
2023-08-16 23:46:10
我應該唔買pass算,纜車去到現埸先買,唔想俾錢雙k賺
2023-08-17 00:14:11
獨立路線跟JR 南海軌距啦緊係
2023-08-17 00:16:04
放棄左時間表啦
聽朝最多欠車收車
2023-08-17 00:20:08




提早收車但一點鐘條N700長城仲係到

屌你iphone show 唔哂
2023-08-17 00:20:35
唔係新大阪而係京都
2023-08-17 00:22:15
山陽新幹線・博多南線では、本日8月17日(木)は、現時点で始発から概ね通常通りの運転を見込んでおりますが、車両運用の都合等により、遅れや運休が発生する可能性があります。
お出かけの際には、列車の運転状況にご注意いただきますようよろしくお願いします。

講定俾你知聽日隨時欠車收車
2023-08-17 00:27:05
最後新大阪果邊直接cut哂後面D車, 最後上行車係表定1721既Nozomi 434
聽日都肯定運用大亂
仲有無700系可以拎出黎跑nozomi
2023-08-17 00:32:31
但係而家有九架等緊入新大阪
吹水台自選台熱 門最 新手機台時事台政事台World體育台娛樂台動漫台Apps台遊戲台影視台講故台健康台感情台家庭台潮流台美容台上班台財經台房屋台飲食台旅遊台學術台校園台汽車台音樂台創意台硬件台電器台攝影台玩具台寵物台軟件台活動台電訊台直播台站務台黑 洞