日本鐵道消息及旅遊情報交流區(99)

雪菜肉絲炆米

1001 回覆
8 Like 0 Dislike
死線戰士 2024-04-01 11:56:15
旺角去河口湖 2024-04-01 12:00:24
死線戰士 2024-04-01 12:00:36
死線戰士 2024-04-01 12:04:21
堀北真希2 2024-04-01 12:18:46
旺角去河口湖 2024-04-01 13:05:24
新快速 2024-04-01 13:06:10
撲克輸身家 2024-04-01 13:07:03
想請教下如果帶兩老,兩公婆連個1歲女去東京既話住邊個站附近比較好唔該
森尾愛辣醬 2024-04-01 13:18:25
森尾愛辣醬 2024-04-01 13:19:12
森尾愛辣醬 2024-04-01 13:20:33
東京站
車站連住果間東京站酒店落雨連遮都唔洗開就返到去
葵青山走犯 2024-04-01 13:41:32
大國勃起濱州爛 2024-04-01 13:54:19
劇場渋滞中 2024-04-01 14:03:36
雪菜肉絲炆米 2024-04-01 14:28:59
yes
網上行用戶 2024-04-01 14:29:46
其實已經講得好好好好好清楚啦

留喺指定席個座位等車掌過嚟查飛

你覺得呢句說話係叫你行去自由席?定係我會叫你留低等車掌罰你錢

究竟一樣咁簡單嘅嘢你要問幾多次同埋要點回覆你先會相信?
木瓜雪耳 2024-04-01 14:45:34
改得幾似
森尾愛辣醬 2024-04-01 15:13:00
到時E5就係復刻E2系塗裝架啦
東京メトロ銀座線 2024-04-01 15:33:14
劇場渋滞中 2024-04-01 15:47:38
其實搞到咁撚複雜做乜鳩
你又唔係一落機就去
有成日時間你出到大阪/新大阪先出飛都仲得

仲有
排有人counter 有咩問題
自助機出飛你識唔識日文50音?
又識唔識啲車站拼音? Fukuchiyama你知唔知呢個係咩站?

預先用紙仔
寫低
X月XX日
特急 指定席 窗席
京都(07:32) > 福知山

X月XX日
特急 指定席 窗席
福知山(08:55) > 天橋立

連埋pass一野交俾職員
佢就自動波識出飛
出完飛自己check多次無錯
走人
一粒聲都唔駛出
最多講句thank you
網上行用戶 2024-04-01 16:02:23
佢淨係一個問題玩咗幾日,一時又丹後接力一時又JR特急,又自由席又指定席,都唔知佢想點
(369) 2024-04-01 16:39:33



搵D額外職員著龜背都無你買翻多一部綠色機咁有效啦
薛丁格的罐頭 2024-04-01 16:42:22
「新幹線函館駅乗り入れ」計画に無理はないか? 調査報告を読み解いてみた https://tabiris.com/archives/hakodate-shinkansen2403/
「函館新幹線」実現へ5つのハードル。実現のカギは秋田新幹線に? https://tabiris.com/archives/hakodate-shinkansen2403-2/
函館新幹線の「現実解」を考える。まずは札幌~函館のみでスタートを https://tabiris.com/archives/hakodate-shinkansen2403-3/

我都有諗可唔可以整多啲短途班次喺新青森或者盛岡站轉10或17卡,不過未諗到7卡迷你解連咁盡,而且嗰10卡冇得做札幌甚至青森(雖然青森段可能真係7卡迷你就應付)。電力費事諗。
薛丁格的罐頭 2024-04-01 16:58:28
https://www.metro.tokyo.lg.jp/tosei/hodohappyo/press/2024/03/29/21.html

1 選定した企画提案(B社)

ジェットコースターと同様の構造を利用した脱輪の心配のない高い安全性の乗り物
上り勾配ではモーター駆動で、下り勾配では条件により位置エネルギーを利用して走行する省エネシステム


イメージ図


内装デザイン例


ラッピング例

2 審査の方法
審査委員会において「恩賜上野動物園新たな乗り物選定審査・決定基準」に基づき審査を行いました。

3 審査の結果

評価項目 配点 A社 B社 C社
(1)利用者の利便性 120 65 81 78
(2)乗り物の安全性 180 99 148 143
(3)環境への配慮 150 98 79 85
(4)運営・維持管理 90 31 63 67
(5)経済性 60 49 39 56
(6)その他 180 79 131 85
評価点 780 421 541 514
※配点及び評価点は審査委員6人の合計

選定されたB社の企画提案に対する主な意見
現況の地形に合わせたルート設定となっており、かつルートに適した車両の形式である
混雑時の動線やバリアフリー等について十分に配慮されている
緊急時の応急体制等が確立されている
既存樹木への影響に配慮されている
薛丁格的罐頭 2024-04-01 17:03:29
http://www.senyo.co.jp/newbiz/1052/
設計諸元
営業距離 10kmまで
乗車定員・車両編成 12人/車両・2~7両/編成
発車間隔 最大頻度2分(駅間を400mとした場合)
輸送能力 2,000~2,500人/H
評定速度・最高速度 20km/H ・ 40km/H
最小回転半径 15m(車両性能は10m)
最大勾配 下り時:最大8度(140‰)
巻き上げ時:最大14度(250‰)
要員配置 無人運転

吹水台自選台熱 門最 新手機台時事台政事台World體育台娛樂台動漫台Apps台遊戲台影視台講故台健康台感情台家庭台潮流台美容台上班台財經台房屋台飲食台旅遊台學術台校園台汽車台音樂台創意台硬件台電器台攝影台玩具台寵物台軟件台活動台電訊台直播台站務台黑 洞