[決戰史篤城🔴🔴🔴]曼聯終極FF轉會新聞暨吹水區[181]

1001 回覆
4 Like 8 Dislike
2017-09-09 14:16:00
Mourinho: "We don't play with a double striker, we play with three across the attack." #mulive

所以點解唔買小豆就係咁

小豆係德甲都幾沉下

中意還中意
但小豆真係有耐未係曼聯正選料

agger
成日j 小豆
welbeck 好過佢

唔是掛清 笑到我痴線
是咪我太認真
2017-09-09 14:18:00
Mourinho: "We don't play with a double striker, we play with three across the attack." #mulive

所以點解唔買小豆就係咁

小豆係德甲都幾沉下

中意還中意
但小豆真係有耐未係曼聯正選料

agger
成日j 小豆
welbeck 好過佢

唔是掛清 笑到我痴線
是咪我太認真

事實係兩個都已經唔勁
welbeck 有英撚加乘
小豆呢三場英超做過d 咩
Welbeck 助攻助守
小豆條垃圾無得比
2017-09-09 14:19:32

所以點解唔買小豆就係咁

小豆係德甲都幾沉下

中意還中意
但小豆真係有耐未係曼聯正選料

agger
成日j 小豆
welbeck 好過佢

唔是掛清 笑到我痴線
是咪我太認真

事實係兩個都已經唔勁
welbeck 有英撚加乘
小豆呢三場英超做過d 咩
Welbeck 助攻助守
小豆條垃圾無得比

好似前排先入完2球
2017-09-09 14:21:32
Good good study day day up

咦 終於改名

Yes 個名係咪好得先

唔錯 幾有霸氣

有啲品味咪依種囉
拉車同獨立真係

好串喎
2017-09-09 14:22:52

所以點解唔買小豆就係咁

小豆係德甲都幾沉下

中意還中意
但小豆真係有耐未係曼聯正選料

agger
成日j 小豆
welbeck 好過佢

唔是掛清 笑到我痴線
是咪我太認真

事實係兩個都已經唔勁
welbeck 有英撚加乘
小豆呢三場英超做過d 咩
Welbeck 助攻助守
小豆條垃圾無得比

好似前排先入完2球

睇下邊個笑到最後
Welbeck 有主題曲已經不同凡響

不過老實講
我係領隊既話
我會想出Welbeck 多過小豆
2017-09-09 14:24:36

所以點解唔買小豆就係咁

小豆係德甲都幾沉下

中意還中意
但小豆真係有耐未係曼聯正選料

agger
成日j 小豆
welbeck 好過佢

唔是掛清 笑到我痴線
是咪我太認真

事實係兩個都已經唔勁
welbeck 有英撚加乘
小豆呢三場英超做過d 咩
Welbeck 助攻助守
小豆條垃圾無得比

welbeck同朗隊好夾
有一排兩個D ONE TWO好撚好J
2017-09-09 14:36:54
岩岩度左條5串1
益下自己友
今晚
猁win
熱win
李斯win
妓win
獌win

2017-09-09 14:37:08

小豆係德甲都幾沉下

中意還中意
但小豆真係有耐未係曼聯正選料

agger
成日j 小豆
welbeck 好過佢

唔是掛清 笑到我痴線
是咪我太認真

事實係兩個都已經唔勁
welbeck 有英撚加乘
小豆呢三場英超做過d 咩
Welbeck 助攻助守
小豆條垃圾無得比

好似前排先入完2球

睇下邊個笑到最後
Welbeck 有主題曲已經不同凡響

不過老實講
我係領隊既話
我會想出Welbeck 多過小豆

黑碧靠勤力熱血刷住在感
但係埋門咁靠唔住 點出呀
呢d 勤力既笨柒仲衰過懶散既天才
2017-09-09 14:39:16
岩岩度左條5串1
益下自己友
今晚
猁win
熱win
李斯win
妓win
獌win

輸硬
第一條已經..
2017-09-09 14:41:05
岩岩度左條5串1
益下自己友
今晚
猁win
熱win
李斯win
妓win
獌win

輸硬
第一條已經..

不要問!只要信!
中左我會捐少少出黎比無國界醫生
2017-09-09 14:50:13
提番樓上巴打 今晚g7 停賽
就係得p仔睇
2017-09-09 14:52:24
提番樓上巴打 今晚g7 停賽
就係得p仔睇

之前唔係兩黃一紅咩﹖
2017-09-09 14:53:09
Manchester United manager Jose Mourinho believes the club need one more summer of spending before they can reach the same level as their European rivals.

"I have said three [summer] transfer windows is what I need to have the team I want to have -- the team [that] I think can bring Manchester United to the top of English football and to close the gap to the top of European football again -- and I still think we need that third transfer window, but I'm not going to wait for the third transfer window to try to reach it," he said.
2017-09-09 14:54:11
Manchester United manager Jose Mourinho believes the club need one more summer of spending before they can reach the same level as their European rivals.

"I have said three [summer] transfer windows is what I need to have the team I want to have -- the team [that] I think can bring Manchester United to the top of English football and to close the gap to the top of European football again -- and I still think we need that third transfer window, but I'm not going to wait for the third transfer window to try to reach it," he said.

下年買幾多個呢﹖
2017-09-09 14:55:36

下年買幾多個呢﹖

佢上年話過transfer window最多只會買4個
2017-09-09 14:57:07

下年買幾多個呢﹖

都好嘅
起碼對波黎講係穩定好多
係固定班底上補強汰弱
2017-09-09 14:58:04

下年買幾多個呢﹖

都好嘅
起碼對波黎講係穩定好多
係固定班底上補強汰弱

清盲同屎波,入雙閘加G7,收番p仔搞掂
2017-09-09 15:03:06

下年買幾多個呢﹖

都好嘅
起碼對波黎講係穩定好多
係固定班底上補強汰弱

清盲同屎波,入雙閘加G7,收番p仔搞掂

清盲為乜?

留佢為乜?就係貪佢打到中堅同左閘?
2017-09-09 15:04:16
岩岩度左條5串1
益下自己友
今晚
猁win
熱win
李斯win
妓win
獌win

輸硬
第一條已經..

不要問!只要信!
中左我會捐少少出黎比無國界醫生

你只會鋪草皮

李城點然轟
2017-09-09 15:11:01
提番樓上巴打 今晚g7 停賽
就係得p仔睇

之前唔係兩黃一紅咩﹖

因為個場佢屌球證 今場都停
2017-09-09 15:14:46

下年買幾多個呢﹖

都好嘅
起碼對波黎講係穩定好多
係固定班底上補強汰弱

清盲同屎波,入雙閘加G7,收番p仔搞掂

清盲為乜?

留佢為乜?就係貪佢打到中堅同左閘?

佢好小傷已經係其中一個賣點
其實我覺得佢打得唔差 起碼完封阿古獸先
2017-09-09 15:15:37
Good good study day day up

咦 終於改名

Yes 個名係咪好得先

唔錯 幾有霸氣

有啲品味咪依種囉
拉車同獨立真係

諗住改撚羊回歸維拉 典睇?
吹水台自選台熱 門最 新手機台時事台政事台World體育台娛樂台動漫台Apps台遊戲台影視台講故台健康台感情台家庭台潮流台美容台上班台財經台房屋台飲食台旅遊台學術台校園台汽車台音樂台創意台硬件台電器台攝影台玩具台寵物台軟件台活動台電訊台直播台站務台黑 洞