上面嗰篇訪問更詳細, 基本上係大同小異
入面有兩次問到今次閃3會唔會完結,
社長結果都係冇正面回應,
遊戲內容密度同長度社長都好肯定咁答,
應該唔會再好似閃2咁拖拖拉拉, 期待好似碧軌咁充實
可以操作既角色有25人以上
某D繼續參戰既角色, 原本係超必既招式變左做通常招式,
以表示該角色實力更上一層樓
気になるあの伏線の行方は……?『英雄伝説 閃の軌跡III』の見どころを近藤季洋プロデューサーが語る!インタビュー記事を公開いたしました!
https://t.co/hfVH4Bq8uq
――本当に『閃の軌跡III』は完結するのでしょうか?(笑) と、心配になるくらいですが、ボリュームはどのくらいになるのでしょうか。
近藤 今回のシナリオは一部、二部……という単位になります。ひとつひとつがすごくボリュームあるものになっています。一部からものすごく長いです。しかも、二部はもっと長くて、さらに三部も……という感じです(笑)。
閃之軌跡 宇宙第一長
気になるあの伏線の行方は……?『英雄伝説 閃の軌跡III』の見どころを近藤季洋プロデューサーが語る!インタビュー記事を公開いたしました!
https://t.co/hfVH4Bq8uq
――本当に『閃の軌跡III』は完結するのでしょうか?(笑) と、心配になるくらいですが、ボリュームはどのくらいになるのでしょうか。
近藤 今回のシナリオは一部、二部……という単位になります。ひとつひとつがすごくボリュームあるものになっています。一部からものすごく長いです。しかも、二部はもっと長くて、さらに三部も……という感じです(笑)。
閃之軌跡 宇宙第一長
睇唔到, 咁快畀人Del page
上面嗰篇訪問更詳細, 基本上係大同小異
入面有兩次問到今次閃3會唔會完結,
社長結果都係冇正面回應,
遊戲內容密度同長度社長都好肯定咁答,
應該唔會再好似閃2咁拖拖拉拉, 期待好似碧軌咁充實
可以操作既角色有25人以上
某D繼續參戰既角色, 原本係超必既招式變左做通常招式,
以表示該角色實力更上一層樓
上面個SITE佢地自己DEL左,
咩部份唔出得街?
臨近正式發售日越黎越多接近透劇邊緣既消息,
睇黎等埋TGS既試玩感想之後就可以開始斷網
臨近正式發售日越黎越多接近透劇邊緣既消息,
睇黎等埋TGS既試玩感想之後就可以開始斷網
斷咗網好耐![]()
-此乃自動回覆機械人-
臨近正式發售日越黎越多接近透劇邊緣既消息,
睇黎等埋TGS既試玩感想之後就可以開始斷網
斷咗網好耐![]()
-此乃自動回覆機械人-
所以有シオリ消息你都見唔到
惡夢可以點玩?打都打唔入
惡夢可以點玩?打都打唔入
無記錯好似玩反擊
惡夢可以點玩?打都打唔入
無記錯好似玩反擊
反擊要90CP,仲要得50%反
惡夢可以點玩?打都打唔入
無記錯好似玩反擊
反擊要90CP,仲要得50%反
睇左攻略人物LV會有影響,應該係我太低LV
惡夢可以點玩?打都打唔入
無記錯好似玩反擊
反擊要90CP,仲要得50%反
睇左攻略人物LV會有影響,應該係我太低LV
玩惡夢騎神戰係要高LVD
無記錯個影響都幾大
始終無晒D BUG技BUG回路
惡夢可以點玩?打都打唔入
無記錯好似玩反擊
反擊要90CP,仲要得50%反
睇左攻略人物LV會有影響,應該係我太低LV
玩惡夢騎神戰係要高LVD
無記錯個影響都幾大
始終無晒D BUG技BUG回路
一定要用技能谷高攻擊力, 然後一直KEEP住,
後期對方連續行動就要用殘月
最後就係睇運氣, 求殘月反撃率高D
https://tieba.baidu.com/p/5323875653
翻譯左
距離シオリ下次誕生日仲有357日
距離茅愛下次誕生日仲有362日
距離閃III發售仲有12日