ジェクトチャージ
[5 turns cooldown, available on turn 1]
Increase ATK (250%) for 3 turns to caster
Refresh (360 MP) split over 3 turns to caster
Increase LB gauge (10) to caster
大召喚士のガード
Increase DEF and SPR (40%) and HP and MP (30%)
Increase LB damage (150%)
Increase modifier (2x): ジェクトラッシュ, ジェクトラッシュ+1, ジェクトラッシュ+2
Increase modifier (15x): アザーワールド, ジェクトシュート, ジェクトスラッシュ, ジェクトボマー
Increase modifier (20x): クイックブロック, クイックブロック+1, クイックブロック+2, ジェクト様シュート3号
神殺・改
[4 turns cooldown, available on turn 4]
Physical damage (28x) to one enemy
Decrease ATK/DEF/MAG/SPR (80%) for 1 turn to one enemy
Decrease ATK/DEF/MAG/SPR (76%) for 2 turns to one enemy
Decrease ATK/DEF/MAG/SPR (74%) for 3 turns to one enemy
Chain=Absolute Mirror of Equity
無限の可能性を信じる者
Increase ATK (50%) and SPR and MP (30%)
Increase LB damage (100%)
Increase LB gauge (6) per turn
Increase modifier (28x): 先駆け, 業風, 蝕炎
Increase modifier (15x): 流星, 神殺