日本鐵道消息及旅遊情報交流區(66)

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2022-05-14 14:02:30
靜岡縣知事否決JR東海解決中央新幹線大井川水源問題嘅兩個解決方案,意味中央新幹線通車仍然遙遙無期

呢個問題似乎比佐賀更難解決,靜岡用錢都氹唔掂
2022-05-14 14:48:28
東海PR仲成日拍廣告唱到行一行
實情最基本路軌都未鋪好
2022-05-14 15:07:27
2022-05-14 15:11:22
兩個星期前應該係反對左先,未睇詳情,今個星期就忽然轉呔
2022-05-14 16:50:31
睇返時間表1923H/M/2923M呢班車係cut咗嘅,用類近嘅1921H/M/2921M嚟對比
1921H係東京至高尾,屬於中央線快速系統
1921M係高尾至大月,屬於中央本線系統
2921M係大月至河口湖,屬於富士急行線系統

講返點解會有上面普通同各駅停車嘅分別
普通 松本行 0615發 427M
呢班車係當駅始發嘅中央本線普通列車

各駅停車 大月行 0630發 613H/M
呢班車係豊田發嘅中央線快速電車,去到高尾轉各駅停車

中央線系統下嘅各駅停車同普通個分別就係班車屬於咩系統
各駅停車係屬於電車類别,indicate本身呢架車係通勤電車
普通係屬於列車類别,indicate呢架列車係中距離列車

題外話,點解會有呢啲分類係因為國鐵想分開中距離列車同通勤電車,所以開咗個名叫国電(現名東京電車特定區間),喺呢個區間入面嘅嘢都同出面唔同玩法,中央線個分歧位就係高尾
2022-05-14 17:11:55
埼京線其實係一個崎胎,佢唔係一條線而係一個運行系統
係呢個運行系統入面淨係得通勤電車而冇中距離列車,所以冇普通只有各駅停車

睇返通勤五方面
中央線有各駅停車
總武線有各駅停車
常磐線有各駅停車
東海道線冇各駅停車但有京濱東北線各駅停車
宇都宮線冇各駅停車但有京濱東北線各駅停車
而埼京線作為東北本線一部份就自然係用各駅停車

題外話,列車線/電車線係分緊中距離列車/通勤電車,山手線同埼京線都係通勤電車,只有湘南新宿line係中距離列車
2022-05-14 18:05:52
多謝解答,不過好奇一問,睇返wiki電車線同列車線唔係用線路去劃分?應該同線路上行嘅“運行系統”無咩關係?

埼京線之所以亂,係因爲赤羽-大宮段東北本線實際上係4複線:
1. 京浜東北線 (傳統定義上電車線) - 各駅停車
2. 高崎線 / 宇都宮線 (傳統定義上列車線)- 普通,停さいたま新都心駅
3. 湘南新宿線(貨物線) - 普通,不停さいたま新都心駅
4. 埼京線 - 獨立運行系統,但實際上係東北本線別線

似乎傳統定義嘅 "電車線" 同 “列車線” 無辦法apply落去咁複雜嘅例子,特別係埼京線最後又會同湘南新宿線直通落去山手貨物線
2022-05-14 18:17:59
當初起丹那tunnel同埋新丹那tunnel造成影響深遠既地下水問題 唔係你話起就起
https://youtu.be/CZl-vJ4guXw
2022-05-14 18:49:02
JR東唔同國鐵,係以運行系統區分
以常磐線上野-取手路段為例,急行線上常磐快速線E231係快速車,常磐線E531係普通車(快速運行),雖然行駛路線一樣但列車種別係唔同
2022-05-14 18:57:22
電車線同列車線的確係唔同嘅路軌,但同時電車線有機會有列車行,列車線有機會有電車行,所以講種別嘅話淨係講電車同列車,而唔講電車線同列車線
喺啱啱中央本線系統入面,各駅停車suppose係行電車線嘅電車,但係過咗高尾都仲有各駅停車,而嗰班各駅停車本身係行列車線嘅電車,所以我先會講種別係關運行系統事

線路同運行系統有好大關係但並唔係絕對嘅關係,尤其去到清晨/深宵時份就有例外,之前東京站深宵係有中央線各駅停車,運行系統係中央線快速,種別係各駅停車,行電車線

至於山手線/山手貨物線係咪電車線/列車線嘅關係,我唔敢肯定,但我自己唔會用呢個關係去形容佢哋
2022-05-14 19:02:00
同常磐線有啲似,通勤電車就分各駅停車同快速,中距離列車就分普通同特急
不過常磐線好似再複雜啲
2022-05-14 21:34:22
山手線大崎-田端嘅並行線路屬於貨物線,本來唔係列車線
再加上埼京線同湘南新宿線都唔係實體鐵路線,而係列車運行系統(Service)嘅統稱

因為咁用唔到電車線同列車線去分類,冇前規可循,班車叫乜嘢種別就由國鐵/JR東有關部門嘅負責人決定
2022-05-14 22:40:31
可能中央介入
2022-05-15 01:12:54
明白曬,之前一直理解唔到就係因爲將埼京線當成山手線近郊系統,實際上原來都係同級別嘅通勤列車,但始終都係覺得係山手線平行路段叫 “各駅停車” 有d怪怪地
2022-05-15 01:13:54
埼京線其實係一個崎胎,佢唔係一條線而係一個運行系統
係呢個運行系統入面淨係得通勤電車而冇中距離列車,所以冇普通只有各駅停車

睇返通勤五方面
中央線有各駅停車
總武線有各駅停車
常磐線有各駅停車
東海道線冇各駅停車但有京濱東北線各駅停車
宇都宮線冇各駅停車但有京濱東北線各駅停車
而埼京線作為東北本線一部份就自然係用各駅停車

題外話,列車線/電車線係分緊中距離列車/通勤電車,山手線同埼京線都係通勤電車,只有湘南新宿line係中距離列車
多謝解答,不過好奇一問,睇返wiki電車線同列車線唔係用線路去劃分?應該同線路上行嘅“運行系統”無咩關係?

埼京線之所以亂,係因爲赤羽-大宮段東北本線實際上係4複線:
1. 京浜東北線 (傳統定義上電車線) - 各駅停車
2. 高崎線 / 宇都宮線 (傳統定義上列車線)- 普通,停さいたま新都心駅
3. 湘南新宿線(貨物線) - 普通,不停さいたま新都心駅
4. 埼京線 - 獨立運行系統,但實際上係東北本線別線

似乎傳統定義嘅 "電車線" 同 “列車線” 無辦法apply落去咁複雜嘅例子,特別係埼京線最後又會同湘南新宿線直通落去山手貨物線
電車線同列車線的確係唔同嘅路軌,但同時電車線有機會有列車行,列車線有機會有電車行,所以講種別嘅話淨係講電車同列車,而唔講電車線同列車線
喺啱啱中央本線系統入面,各駅停車suppose係行電車線嘅電車,但係過咗高尾都仲有各駅停車,而嗰班各駅停車本身係行列車線嘅電車,所以我先會講種別係關運行系統事

線路同運行系統有好大關係但並唔係絕對嘅關係,尤其去到清晨/深宵時份就有例外,之前東京站深宵係有中央線各駅停車,運行系統係中央線快速,種別係各駅停車,行電車線

至於山手線/山手貨物線係咪電車線/列車線嘅關係,我唔敢肯定,但我自己唔會用呢個關係去形容佢哋
明白曬,之前一直理解唔到就係因爲將埼京線當成山手線近郊系統,實際上原來都係同級別嘅通勤車,但始終都係覺得係山手線平行路段叫 “各駅停車” 有d怪怪地
2022-05-15 12:36:28
大圍撚表示,依家樓下有屯馬線,東鐵又可以過海一程過,好似冇咩必要再養車

利申 返港島
2022-05-16 18:47:20
200系2000番
2022-05-17 09:36:45
JR貨物は2023年3月期中に、「金太郎」ことEH500形電気機関車18両を改造すると発表しました。迂回運転に備えた対応だとしています。

 内容は、日本海縦貫線の走行に適合させるもの。日本海縦貫線とはJR北陸本線や羽越本線、あいの風とやま鉄道など、日本海側を経由するJR線や第三セクター鉄道の総称です。災害などにより、例えばJR東北本線が不通となった際、貨物列車を日本海縦貫線へ迂回させ、物流ルートを確保するとしています。

 また、あわせて運転士の乗務線区を拡大。隅田川機関区(東京都荒川区)の八王子乗り入れを開始します。

 なお2022年3月までに、試作車として改造を完了したEH500形1両が試運転を行っています。
2022-05-17 13:23:53
近鉄、24年ぶりの新型一般車両2024年秋デビューへ L/Cシート採用

https://tetsudo-shimbun.com/headline/entry-3278.html
2022-05-17 15:19:13
2022-05-17 15:59:50
https://www.jreast.co.jp/press/2022/20220517_ho01.pdf
ALFA-X有新任務,將會集中測試舒適度、地震對策、新車內服務、部件耐久度等,但唔會再於營業時間內衝極速
2022-05-17 17:33:39
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